Pripremi «Emoji remek jelo» i osvoji vrijedne nagrade

GAVRILOVIĆ NAGRAĐUJE GURMANE I NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Velika SMS nagradna igra «Gavrilovićevih 5 za Emoji svijet», inspirirana ljetnim hitom «Emoji film» koji upravo igra u našim kinima, dobila je svoj nastavak na društvenim mrežama. Svi gurmani koji od 31. srpnja do 3. rujna pripreme neodoljiv sendvič ili jelo uz Gavrilovićeve emoji proizvode te objave fotografiju na vlastitom Facebook profilu uz hashtag #GavrilovicEmoji, imaju šansu osvojiti 5 komada PlayStation 4Pro s računalnom igrom FIFA 2017 te popularne Hoverboarde.

 Kako u životu tako i u svijetu Gavrilovića, postoji popularna ekipa koja plijeni pozornost i osvaja na prvu. Omiljene paštete, hrenovke, šunke u ovitku te posebne i pileće ekstra kobasice u srcima su mnogih gurmana. Koliko je ta veza neraskidiva i ne poznaje granice pokazuje nova Gavrilovićeva kampanja «Zagrizi Gavrilović, doživi emociju» koja, inspirirana novim ljetnim hitom «Emoji film», oživljava emotikone iz mobilnih telefona na pakiranjima popularne Gavrilovićeve ekipe. A uz njih ne ide samo sjajan okus i dobro raspoloženje već i vrijedne nagrade za vjerne kupce u sklopu nedavno završene SMS nagradne igre «Gavrilovićevih 5 za Emoji svijet» koja je upravo dobila svoj nastavak na društvenim mrežama.

Nagradna igra «Emoji remek jelo»

Sve do 3. rujna imate priliku pokazati svoju kreativnost u pripremi omiljenog sendviča ili nekog drugog specijaliteta uključujući Gavrilovićeve emoji proizvode. Kamerom ovjekovječite svoje remek jelo i sastojke od kojih je jelo pripremano, među kojima mora biti vidljiv barem jedan emoji proizvod. Fotografiju objavite na svom Facebook profilu, kao „javno“, uz hashtag #GavrilovicEmoji. I ne propustite priliku za osvajanje nagrada jer svaki tjedan se biraju dva natjecatelja koji po broju lajkova ili odabiru Gavrilović žirija dobivaju PlayStation 4Pro s računalnom igrom FIFA 2017 ili popularni Hoverboard.

 Najbolji emoji kuhar bit će obaviješten od strane administratora Facebook stranice Gavrilović u roku 5 radnih dana od završetka natječaja svakog tjedna pri čemu će dobitnik ustupiti osobne podatke te dogovoriti s administratorom način preuzimanja nagrade.

PR: Drimia