POPULARNI SPLITSKI RESTORAN ZOI KAO KULISA SNIMANJA SVJETSKE REKLAME

Johnny Walker “odabrao” ZOI za svoju najnoviju kampanju

Posljednja u nizu kampanja jednog od najpoznatijih brendova na svijetu, Johnny Walker, snimljena je na nekoliko različitih lokacija, a među probranim društvom, našao se i jedan hrvatski restoran. Najnovija kampanja dio je nagrađivane serije “Keep Walking”, koja sadrži niz malih filmova koji ukazuju kako nije bitno samo gdje idemo, već s kim idemo, skladu s dugogodišnjom filozofijom brenda.

Radnja najnovijeg filmića, pod nazivom „The Walk“ počinje u Škotskoj, koja je i zemlja porijekla Johnny Walker-a, na njezinim pašnjacima, u pubovima i klubovima, a zatim prelazi na prelijepu terasu splitskog restorana ZOI, da bi završila ponovno u tipičnom škotskom pubu. Glavna nit vodilja koja se provlači kroz samu radnju jest kako je svaki dan, pa i onaj naizgled najobičniji, prilika za slavlje. Slavlje života, malih stvari te ljudi koji su uvijek uz nas, koji nam pružaju podršku i s kojima zajedno uživamo u ovoj avanturi koju nazivamo život.

ZOI, jedan od najpopularnijih splitskih restorana, poslužio je tako kao idealna kulisa za reklamu „The Walk“. Smješten na jednoj od najboljih lokacija u gradu – u južnom zidu Dioklecijanove palače, s pogledom na rivu i more, ZOI je koncipiran kao fine dining restoran čiji je adut svakako njegova prekrasna terasa, na kojoj je i snimana reklama. ZOI je svoja vrata otvorio početkom prošlog ljeta i u vrlo kratkom roku prometnuo kao jedna od najpopularnijih gastronomskih destinacija u Hrvatskoj. Stepenice iz restorana vode na terasu, koja ostavlja bez daha svojim jedinstvenim pogledom na splitsku rivu, Dioklecijanov zid i palme. Interijer je iznimno elegantan i pun svjetlosti zbog brojnih prozora koji gledaju prema rivi, a u opuštajućem ambijentu prevladavaju zagasite boje, drvo i kamen. Jelovnik je nadahnut raznolikošću mediteranske kuhinje i njezine bogate povijesti. Doživljaj je to mješavine kultura, fuzija nespojivih kuhinja, a s obzirom da se velika pažnja pridaje sezonalnosti namirnica, meni se mijenja svakih nekoliko mjeseci. Potvrdu svoje izvrsnosti ZOI je i službeno dobio svega nekoliko mjeseci nakon otvaranja, kada je zaslužio Michelinovu preporuku za 2018. godinu te se tako našao među hrvatskom gastronomskom elitom. Michelinov vodič svjetski je sinonim za izvrsnost u gastronomiji i jedan od najcjenjenijih specijaliziranih gastronomskih vodiča u svijetu, a postati njegovim dijelom znači biti u samom vrhu svjetske gastronomije te stati uz bok najboljima od najboljih.

ZOI je savršeno mjesto za istraživanje svijeta čula. Mjesto gdje se glazba, razgovor i zvukovi grada savršeno stapaju dok udobno uživate na terasi, sa čašom vina u ruci i uz svoje najmilije. Jer baš kao u reklami, nije važno samo gdje idemo, već s kim. A ZOI je idealno mjesto upravo za to, slavlje života u njegovoj istinskoj ljepoti.

 

PR: PR365