Kad gost kreira hotelsku uslugu

Zamislite mogućnost da već na mobilnoj aplikaciji izrazite želju za temperaturom od 22 stupnja, prigušenu rasvjetu, na TV-u omiljeni program i  sobu s pogledom na more. Čim se prijavite na recepciji, stižete upravo u tako pripremljenu hotelsku sobu

Properthy Management System (PMS), odnosno sustav upravljanja hotelskim kompleksima putem digitalnih alata, od obrade, analitike i pohrane u cloudu do nadzora uz pomoć mobilne aplikacije može pružiti informacije o statusu rezervacije svake sobe u hotelu: rezervirane, te prazne i zauzete iznajmljene sobe.

PMS skuplja informacije koje se mogu koristiti za optimizaciju uvjeta u prostoru, pa čak i ugađanje preferencije gostiju za automatsku prilagodbu postavki prilikom prijave gosta. Zamislite mogućnost da već na mobilnoj aplikaciji izrazite želju za temperaturom od 22 stupnja, prigušenu rasvjetu, na TV-u omiljeni program i  sobu s pogledom na more. Čim se prijavite na recepciji, stižete u vašu najugodniju sobu, sa vašim idealno definiranim postavkama.

Schneider Electric rješenja obuhvaćaju sustave upravljanja sobama, jedinicama ili pak hotelskim kompleksima, pružajući ekspertizu u integraciji postojećih ili novih rješenja. Sustavi upravljanja imovinom, kao što je SCADA, osiguravaju informacije o funkcijama kao što su temperatura, rasvjeta i nadzor električne energije u prostoriji. Dakako, brojni primjeri govore o učinkovitosti primjene tih rješenja. Hilton u Houstonu postao je tako jedan od svjetski energetski učinkovitijih hotela. Za taj 24-katni objekt sa 1.200 soba i više od osam tisuća metara četvornih konferencijskih prostora Schneider Electric je integrirao EcoStruxure sustav upravljanja koji omogućuje štednju energije na razini svake sobe ili konferencijske dvorane.

Hilton smješten na kopenhagenškom aerodromu automatizira HVAC (grijanje, ventilacija, klima) postavke već kod same prijave gosta. Za ovaj hotel s pet zvjezdica koji ima 382 sobe suradnja sa tvrtkom Schneider Electric umnogome utječe na visoku razinu povrata investicija te povećanje energetske učinkovitosti. No, da bi se investicija uistinu vratila, valja obratiti pozornost na nekoliko čimbenika.

Svaki hotel ima sobe ili apartmane koji su bolji ili pak manje očuvani od ostalih. Starenje HVAC opreme, orijentacija sobe prema suncu ili loša izolacija i propuštanje toplinske energije, samo su neki od čimbenika koji utječu na kvalitetu sobe. Prikupljanjem podataka o potrošnji energije objekta tijekom vremena, hotel može identificirati bolje i energetski učinkovitije sobe, kao i one manje učinkovite. Ovo može pružiti vrijedne informacije za off-peak sezone, gdje se hotelijeri mogu odlučiti za iznajmljivanje energetski najučinkovitijih soba kako bi poboljšali profitabilnost. Lokalna klima može značajno utjecati na korištenje energije i sustav upravljanja. Lokalne specifičnosti u troškovima energije također će utjecati na povrat investicija. Trošak energije se odnosi na prosječni trošak po kilovat satu i može se razlikovati po gradu, regiji ili državi. Na primjer, u Sjedinjenim Američkim Državama, 18 država se suočavalo s dvoznamenkastim postotkom povećanja troškova energije, dok su 32 države doživjele povećanje od 5 posto ili više.

Sve to zajedno ukazuje na načine kako takvi sustavi mogu izravno utjecati na povrat investicija i to upravo u kategoriji smanjenja energetskih troškova. Sustav je prilično jednostavan: ako se smanji potrošnja u iznajmljenim i praznim sobama za 20 posto, može se očekivati ušteda i brži povrat investicije. Dodatno, samanjenje za 10 posto u neiznajmljenim sobama tijekom određenih razdoblja u godini, također može znatno utjecati na poboljšanje rezultata u profitu.

PR