Channel 4 prikazao vinsku kulturološku baštinu Kaštela preko milijun Britanaca

Emisija je prikazana u završnici nove sezone serijala koji generira više milijunsko gledateljstvo i to u petak 3. svibnja u 17:30h na Channel 4. S obzirom da je riječ o emitiranju tijekom ključnog razdoblja predsezone, snimka je polučila značajan interes za Hrvatsku kao turističku destinaciju kod sveukupno 1.4 milijuna gledatelja, a uspjeh i izuzetan interes britanskog gledateljstva potaknuo je i na prikazivanje serije i u Australiji i to u narednim tjednima.

Tijekom emisije, britanska višestruko nagrađivana umjetnica specijalizirana za izradu originalnih slastica – Aggy Dadan, predstavila je maštovitu deliciju čokoladne skulptura Kaštelanke u narodnoj nošnji te „cake map“ reljefa Hrvatske i obrazložila izvor inspiracije kulturnom i eno-gastro autentičnom ponudom. 

Aggy Dadan: “Kada sam posjetila Kaštela, ostala sam zadivljena bogatom gastronomijom i ljepotom Kaštela i Dalmacije. Čaroban pogled s balkona u kojem sam uživala tijekom poslijednjeg posjeta Kaštelima bila je divna inspiracija za skulpturu Kaštelanke i torte reljefa koji prikazuje dio obale između Splita i Trogira, koji itekako ima što ponuditi Britancima. S druge strane, kulinarska tradicija Kaštela  u potpunosti je promijenila moj stav prema načinu pripreme slastica. Zato sam odlučila uključiti dodatan sastojak  u tortu kao posvetu vinskoj tradiciji Kaštela – Kaštelanski crljenak, koji je u kombinaciji s kremom i ostalim čokoladnim sastojcima postigao izuzetno poseban okus. Iz tog razloga, nastavila sam koristiti Kaštelansko vino u svojim čokoladnim receptima. Iznimno sam zahvalna Veleposlanstvu RH, Hrvatskoj turističkoj zajednici i Turističkoj zajednici Kaštela što su omogućili da podijelim svoju inspiraciju Hrvatskom. Posebno me veseli što će emisija biti uskoro prikazana i više milijunskom gledateljstvu u Australiji.“

Prikazivanje Hrvatske kao destinacije u kreativnom kontekstu na Channel 4 od velike je važnosti za razvoj ne samo percepcije Kaštela, već i posebnih oblika turističke ponude u Hrvatskoj koji se kao takvi sve više traže na britanskom tržištu.

Hannah Walker, Bommerang produkcijska kuća za Channel 4: „Oduševljeni smo, jer nam se pružila prilika prikazati specifičnost Kaštela i događanja u Veleposlanstvu RH brojnom gledateljstvu. Vjerujemo da su gledatelji prepoznali ljepotu spomenute hrvatske regije, koja ima posebno mjesto u mojem srcu, kao i specifičnost Kaštelanskog vina koje je očaralo preko stotinu posjetitelja. Bilo mi je posebno zadovoljstvo biti dio tako posebnog projekta, a posebna želja mi je zahvaliti se Davorki Žanić Dražić iz Veleposlanstva RH i Ivani Shiell iz Hrvatske turističke zajednice na organizaciji snimanja i uspješnoj suradnji.”

PR: Ivana Shiell, PR and Marketing Officer, CROATIAN NATIONAL TOURIST OFFICE