Kako dobiti upgrade ?

Emiratesova posljednja kampanja predlaže upgrade aviokompanije, a ne samo sjedala

Serija zabavnih videa pokazuje na koje sve kreativne načine putnici pokušavaju dobiti upgrade

Najbolja svjetska aviokompanija s najboljom ekonomskom klasom (prema 2017 TripAdvisor Travellers’ Choice Awards) Emirates objavila je zanimljivu marketinšku kampanju kojom promovira putovanje u svojoj nagrađivanoj ekonomskoj klasi. Emiratesovi najnoviji spotovi pokazuju na koje sve načine putnici pokušavaju „užicati“ bolja sjedala kod drugih aviokompanija. Svaki spot završava s istim savjetom za putnike: „Nemojte upgradeati sjedalo, nego aviokompaniju. Letite Emiratesom!“

Humoristični videozapisi prikazuju samo neke iz bogate riznice izlika za kojima ljudi posežu kad traže upgrade sjedala – od pozivanja na poznate osobe i laskanja djelatnicima na šalteru do drugih, kreativnijih pokušaja. Ovom kampanjom Emirates se odmaknuo od klasičnog oglašavanja aviokompanija – ne prikazuju se proizvodi i usluge, a čak se ni ime brenda ne otkriva do kraja videa.

Boutros Boutros, Emirates’ Divisional Senior Vice President, Corporate Communications, Marketing and Brand izjavio je: „Emiratesova ekonomska klasa poznata je po tome što se radi o pravom full-service proizvodu. Mi nudimo najbolju vrijednost za novac, s vrhunskom zabavom na letu koja je dostupna svakom putniku, gourmet obrocima u nekoliko sljedova i odličnom uslugom.“

„U današnje vrijeme, kad druge aviokompanije ukidaju razne pogodnosti iz klasa i smanjuju mjesto za noge, vjerujemo da putnici mogu razumjeti na što su sve ljudi spremni da bi dobili bolje mjesto. Naša poruka je jednostavna – zašto se toliko truditi za upgrade sjedala kad umjesto toga možete letjeti Emiratesom?“

Za spot od 30 sekundi i desetak kratkih popratnih videa zaslužni su kreativci iz agencije Y&R London, a režirao ih je ‘Jones’ (AKA Michael Woodward i Maximilian Baron). Spotovi će u 2018. godini biti korišteni diljem svijeta na Emiratesovim ključnim tržištima koja uključuju i: SAD, Brazil, Argentinu, Australiju, Novi Zeland, Singapur, Veliku Britaniju, Francusku, Dansku, Švedsku, Norvešku, Mađarsku, Belgiju, Austriju, Švicarsku, Cipar, Kanadu i pan arapsku regiju. Emirates će tijekom narednih tjedana objavljivati niz popratnih videa na vlastitim društvenim mrežama, svaki put s novim izgovorom kojim se putnici koriste kako bi dobili toliko željeni upgrade.

Novu Emiratesovu kampanju pogledajte ovdje.

PR: Media val