SPLITB2B – FOKUS NA PRED I POSEZONI I GOSTE VISOKE PLATEŽNE MOĆI

U Split je stiglo četrdesetak predstavnika domaćih i stranih agencija i turoperatora koji će uz Dioklecijanov grad, obići Omiš, Šibenik i Zadar

Kako u pred i posezoni u Dalmaciju privući nove goste i to one visoke platežne moći i  što je to turizam posebnih interesa – glavne su teme druge međunarodne konferencije i poslovne radionice SPLITB2B, na kojoj uz predstavnike turističkog sektora, sudjeluje više od 40 turoperatora i predstavnika agencija iz SAD-a, Velike Britanije, Francuske, Italije, Mađarske, Švedske, Poljske, Njemačke, Španjolske, Rusije, Hrvatske… Nakon ležernijeg dijela programa i dvodnevnog obilaska Omiša, Šibenika i Zadra, u srijedu ih, 13. ožujka, u solinskom hotelu Salona Palace očekuje ih radni dio programa.

„Naglasak našeg događanja je na poslovnom susretu koji će se realizirati kroz trosatni B2B workshop uz informatičku potporu programa za ugovaranje sastanaka. Kako je glavni cilj međunarodne konferencije i poslovne radionice poticanje i prodaja višednevnih složenih turističkih proizvoda poput paket aranžmana, događanja i skupova u Hrvatskoj, organizirali smo obilazak destinacija u tri dalmatinske županije. Na taj će se način potencijalni partneri upoznati s iznimno kvalitetnim turističkim proizvodima dalmatinskih destinacija. U sklopu poslovnog dijela u srijedu se održava i zanimljiv okrugli stol o turizmu posebnih interesa u Hrvatskoj na kojem će između ostalih sudjelovati Frano Matušić, državni tajnik u Ministarstvu turizma, Joško Stella, direktor TZ Splitsko-dalmatinske županije i Boris Žgomba, predsjednik Europske asocijacije turističkih agencija i turoperatora“, ističe Jurica Glavina, predsjednik Udruge destinacijskih menadžment kompanija Dalmacije (UDMKD), organizatora drugog SPLITB2B-a.

Suorganizator je Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije, glavni pokrovitelj Hrvatska turistička zajednica, pokrovitelji Hrvatska gospodarska komora i Turistička zajednica Grada Splita, a partneri su hotel Salona Palace i Croatia Airlines.

PR: Lollipop

Fotografija: Rene Karaman