Preuređenje doma započinje godišnjim odmorom

 

  • Najnovije istraživanje Booking.com-a otkriva da se više od polovice putnika iz Hrvatske (64%) vrati s godišnjeg odmora toliko oduševljeno smještajem u kojem su boravili da su inspirirani promijeniti dizajn interijera u vlastitom domu
  • Gotovo četvrtina ispitanika iz Hrvatske kaže kako je provela više vremena u svom smještaju od planiranog jer im se dizajn interijera toliko svidio
  • Privatni smještajni objekti nude jedinstveniji i neobičniji dizajn interijera od ostalih vrsta smještaja
  • 80% putnika iz Hrvatske bira smještaj na temelju dizajna (izgled i ambijent) koji se razlikuje od njihova vlastitog doma
  • com je udružio snage sa stilistom interijera i stručnjakom za životni stil, Willom Taylorom, kako bi pružio praktične savjete za dizajn interijera i što većem broju putnika omogućio da ugođaj godišnjeg odmora prenese u vlastiti dom

Za trećinu ljudi diljem svijeta dizajn interijera je nešto oko čega su veoma strastveni. Štoviše, našu ljubav prema prekrasnim domovima inspirira svijet koji nas okružuje, a posebice nezaboravna mjesta na kojima boravimo na godišnjem odmoru.

Booking.com, vodeća svjetska tvrtka za povezivanje putnika s najširim izborom nevjerojatnih smještajnih objekata, provela je istraživanje među gotovo 19.000 putnika, među kojima su i  putnici iz Hrvatske, i otkrila kako dizajn interijera smještajnog objekta koji smo odabrali za godišnji odmor može pružiti toliko nezaboravno iskustvo da je šest od deset putnika iz Hrvatske (64%) motivirana promijeniti dizajn interijera u vlastitom domu nakon povratka kući.

Želja da se godišnji odmor nastavi i nakon povratka kući toliko je snažna da gotovo četvrtina (24%) putnika iz Hrvatske želi promijeniti dizajn u vlastitom domu jer im se sviđa interijer koji ih podsjeća na sretne trenutke na godišnjem odmoru, a jedan od pet (19%) putnika iz Hrvatske želi po povratku kući ponovno doživjeti iskustva s godišnjeg odmora.

Za putnike iz Hrvatske, uz dizajn interijera odabranog smještaja na godišnjem odmoru, lokalni dizajn nalazi se visoko na popisu izvora inspiracije (36%) za preuređivanje doma. Svi zainteresirani svakako bi trebali posjetiti odredišta kao što su Helsinki (Finska), Kopenhagen (Danska), Eindhoven (Nizozemska), Graz (Austrija) i Milano (Italija) – ovo je 5 najpopularnijih odredišta prema preporukama putnika Booking.com-a u kategoriji dizajna*.

Drugi popularni izvori koji utječu na planove putnika iz Hrvatske za preuređivanje doma nakon godišnjeg odmora uključuju

  • Otkrivanje nove kulture (23%)
  • Znamenitosti i zvukove, npr. boje ili tkanine koje su vidjeli tijekom odmora (22%)
  • Posjećivanje muzeja, galerija i drugih atrakcija (11%)

 

Godišnji odmor i dizajn

Dizajn interijera je vodeći faktor koji utječe na odluku putnika iz Hrvatske prilikom odabira smještaja. Jedan od četiri putnika iz Hrvatske (27%) kaže kako je dizajn interijera za njih najvažniji faktor prilikom odabira smještaja. Jedan od pet (23%) putnika iz Hrvatske kaže kako su proveli više vremena u svom smještaju nego što su izvorno planirali jer im se dizajn interijera toliko svidio (brojka raste na 60% među putnicima iz Indije i 56% među putnicima iz Kine).

Uz toliki izbor smještajnih objekata, gotovo pola (48%) putnika iz Hrvatske kaže da je prilika boravka u novom okruženju ono što ih inspirira za preuređivanje doma.

Na samom su vrhu privatni smještaji (npr. tradicionalne kućice, vile, francuske kuće za odmor), pri čemu 28% putnika kaže da biraju ove jedinstvene vrste smještaja zbog njihova inspirativnog uređenja, dok 25% putnika iz istog tog razloga bira hotele. Gotovo šest od deset (58%) putnika iz Hrvatske podržava ovakvo mišljenje i kaže da bi također radije boravili u privatnom smještaju nego u hotelu ako bi htjeli doživjeti jedinstven i neobičan dizajn interijera (brojka raste na 67% među putnicima iz Tajlanda i 71% među putnicima iz Indije).

Svježe ideje dolaze od različitih okruženja

Za veliku većinu putnika iz Hrvatske (80%), ključna je motivacija prilikom odabira smještaja za godišnji odmor ta da se njegov dizajn (izgled i ambijent) razlikuje od njihova vlastitog doma. To putnicima omogućuje da se fizički i duhovno isključe, pri čemu polovica (50%) putnika iz Hrvatske uživa u boravku u potpuno drukčijem okruženju jer im to pomaže da svoj odmor iskoriste na najbolji mogući način. Drugi razlozi za odabir smještajnog objekta čiji se dizajn razlikuje od vlastitog doma uključuju:

  • Upoznavanje drukčijih kultura (59%)
  • Nova iskustva na godišnjem odmoru (58%)
  • Uživanje u boravku u smještajnom objektu neobičnijem od vlastitog doma (37%)
  • Boravak u objektima drukčijeg dizajna na odmoru prije isprobavanja novog stila u vlastitom domu (26%)
  • Pronalazak inspiracije za buduća preuređenja doma (19%)
  • Upoznavanje drukčijih stilova za koje nemaju dovoljno hrabrosti da ih isprobaju u vlastitom domu (13%)

Više od polovice (63%) putnika iz Hrvatske tvrdi da ih odlazak na godišnji odmor ohrabruje da budu kreativniji pri odabiru dizajna interijera vlastitog doma. Booking.com je udružio snage sa stilistom za interijer i stručnjakom za životni stil, Willom Taylorom, kako bi pružio praktične savjete za dizajn interijera i tako omogućio većem broju putnika da ugođaj s godišnjeg odmora prenese u vlastiti dom. Top 5 Willovih savjeta uključuje**

  1. Pretvorite komade u koje ste se zaljubili i donijeli ih s godišnjeg u izričaj dizajna u vlastitom domu. Zašto, primjerice, ne biste pretvorili košaru u viseći luster nad blagovaonskim stolom ili objesili tepih iznad uzglavlja kreveta i na taj način sobi dodali malo neočekivane boje, uzorka i teksture.
  2. Ako su vam se svidjele boje koje ste vidjeli na svom putovanju, ali ne znate kako biste ih integrirali u svoj dom, ne brinite se. Pregledajte slike i sve što ste kupili (razglednice, odjeću, modne dodatke) i pokušajte uočiti koje boje prevladavaju. Velika je vjerojatnost da su vas privukle jedna ili dvije boje, a upravo su to boje koje biste trebali što prije nabaviti u trgovini.
  3. Kupujte mudro! Puno će vam više lokalnih dizajnerskih komada stati u prtljagu ako ostavite komade koje možete kupiti i kod kuće. Ako pronađete set jastuka koji vam se sviđa, kupite samo presvlake, a ostalo ostavite. Primjerice, neutralan kauč ‘osvježen’ s nekoliko jastuka šarenih uzoraka s marokanske tržnice odmah će vašem dnevnom boravku donijeti egzotičan boemski ugođaj.
  4. Miris može biti snažan izvor koji će nas vratiti na godišnji odmor. Je li vam se svidio ugođaj i miris kamina u vašem skandinavskom apartmanu? Kupite svijeću s mirisom dima i zapalite je na sljedeći snježni dan i odmah ćete se osjećati kao da sjedite pored udobnog kamina.
  5. Boja je emocionalni element dizajna i savršena je za vraćanje u trenutak s odmora ili kreiranje savršenog ugođaja u vlastitom domu. Osim toga, ako vam se sviđaju boje koje vas okružuju, veća je vjerojatnost da ćete u tom prostoru provesti više vremena i što je još važnije, pritom se osjećati sretnije. Zašto ne biste sami prebojili zid iza kreveta ili u hodniku u plavo kako bi vas podsjećao na putovanje života na Sredozemno more? Na internetu možete pronaći brojne upute za bojenje koje vam mogu pomoći u kreiranju omiljenog dizajna kao što je ovaj s bojom.

 

Pepijn Rijvers, direktor marketinga u Booking.com-u komentira: “Doživljaji na godišnjem odmoru mogu trajati čitav život; bilo da se radi o sjećanjima, stvarima koje kupujemo ili inspiraciji koju ponesemo kući nakon povratka. Strast za dizajnom interijera jedna je od stvari koja se proteže na sve kontinente, a ima li boljeg načina da pronađete nove ideje i svježu inspiraciju od smještajnog objekta koji odaberemo za godišnji odmor.

“Booking.com nudi 30 različitih vrsta smještajnih objekata – od kuća za odmor, apartmana i smještaja s doručkom do kućica na drvetu i iglua, svi su objekti dizajnirani kako bi našim gostima pružili vrhunsko iskustvo tijekom boravka, a ponekad ih čak mogu inspirirati da promijene uređenje u vlastitom domu.”

PR: Dialog