Atlantic Grupa na najvećem prehrambenom sajmu u svijetu

Na jednom od najznačajnijih svjetskih sajmova u prehrambenoj industriji “Međunarodni zeleni tjedan Berlin 2020.”,kojeg godišnje posjeti više od 400 000 posjetitelja i kojem je Hrvatska ove godine zemlja partner, među vodećim svjetskim kompanijama predstavila se i Atlantic Grupa spaletom poznatih brendova: Argeta, Barcaffe, Donat, Cedevita i Cockta.Prvog dana sajma, koji je i najvažniji za izlagače, hrvatski paviljonposjetili supredsjednik Vlade Andrej Plenković u društvu ministrice poljoprivrede Marije Vučković i predsjednika Hrvatske gospodarske komore Luke Burilovića, a tradicionalnu jutarnju kavu s posebnom porukom popili su na izložbenom prostoru Atlantic Grupe. Kao regionalni lider u segmentu proizvodnje hrane i pića Atlantic Grupapromičekoncept održivog poslovanja, shvaćajući odgovornost koju ima kao važan gospodarski subjekt, nastojeći u svoje procese u što je moguće većoj  mjeri implementirati ekološki prihvatljive i energetski učinkovite principe.

Naš pristup održivosti uključuje pametno iskorištavanje lokalnih resursa te brigu o zajednici što podrazumijeva i brigu o okolišu. To podrazumijevainzistiranje na održivosti kroz cijeli vrijednosni lanac, od nabave sirovina, proizvodnje, preko logistike do savjesne konzumacije. Nove generacije sve više pažnje posvećuju ovim pitanjima i  biraju brendove koji su osviješteni, ekološki prihvatljivi i originalni, a mi im imamo što ponuditi”, izjavio je ovom prilikom Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe. Strategija koju Atlantic Grupa implementira posljednjih godina, a koja se fokusira na smanjenje ekološkog otiska, pokazuje značajne rezultate. S obzirom na proizvodne kapacitete, količina otpada koju kompanija generira u sklopu proizvodnih i distributivnih aktivnosti smanjena je za 18 posto u posljednje četiri godine. U istom razdoblju količina otpada koji opterećuje deponije je prepolovljena. Odličan primjer je također smanjivanje potrošnje vode za 5 posto tijekom posljednje tri godine, što je količina vode s kojom bi se moglo napuniti 10 olimpijskih bazena. Posebno je naglašeno kako nema alternative održivom poslovanju pa je uz vlastito dizanje ljestvice važno također  partnere i potrošače poticati na odgovorno ponašanje prema okolišu.

Svoj doprinos tzv. zelenoj inicijativi,uz bok najjačim svjetskim proizvođačima, predstavili su na sajmu u Berlinu i brendovi Atlantic Grupe. Argeta je napravila veliki korak prelaskom s klasične na aluminijsku ambalažu, smanjujući ugljični otisak te količinu otpada. U kategoriji kave, Barcaffese pohvalio inovacijama u proizvodnji ambalaže, koja se sastoji od 70 posto obnovljivih izvora te smanjenjem težine ambalaže što je rezultiralo smanjenjem emisije stakleničkih plinova za 63 posto. Briga o održivosti prirodnih resursa nit je vodilja i u strategiji branda Donat Mg, koji se puni s onoliko prirodne mineralne vode koliko samostalno istječe iz izvora, a neprekidnim nadzorom razine podzemne vode osigurava se dostupnost izvora i budućim generacijama. Inovacija na kojoj se u Donatu ubrzano radi je i razvoj punjenja u 100 % recikliranoj plastičnoj ambalaži.Cedevita je pak najavila da u 2020. godini prelazi na novu ambalažu što će smanjiti ambalažni otpad za 180 tona, a ugljični otisak za 269tona emisije CO2 na godišnjoj razini.Aspekti održivosti već su tradicionalno vezani za brand Cockta koji je poseban po autentičnom okusu baziranom na biljnim ekstraktima i prirodnom CO2 te se može pohvaliti kako ne sadrži umjetne arome niti kofein.

RED