Kulinarska Njemačka u fokusu

Tematska kampanja Njemačke turističke zajednice za 2018. godinu

Njemačka turistička zajednica (DZT) u 2018. godini u centar svojih globalnih prodajnih i marketinških aktivnosti stavlja tematsku kampanju „Kulinarska Njemačka“. U centar interesa dolaze tipične ponude iz svih dijelova zemlje, kao i mogućnosti da se regijeputem kulinarskih tradicija naročito autentično dožive i da se Njemačka kao turistička destinacija otkrije kroz osjet okusa.

Petra Hedorfer, predsjednica Upravnog odbora Njemačke turističke zajednice, objašnjava: „Njemačka kuhinja obuhvaća mnoštvo različitih regionalnih načina kuhanja i specijaliteta. Raznovrsna gastronomska ponuda – od jednostavnih gostionica do gurmanskih restorana – predstavlja jednu od naročitih prednosti Njemačke, koju mi upravo ovom kampanjom izdvajamo i ističemo. Fokusirajući se na regionalne i sezonske ponude mi podržavamo pozicioniranje Njemačke kao održive destinacije i promociju turizma u ruralnim područjima“.

Krosmedijalna strategija kampanje

Tematska kampanja „Kulinarska Njemačka“ počiva na tri blisko utemeljena stupa, koji se sredstvima komunikacije dalje međusobno povezuju. Filmski projekt će u bliskoj suradnji s regionalnim marketinškim organizacijama u okviru pojedinačnih autentičnih priča predstaviti specijalitete tipičnih regionalnih kuhinja. Ovaj projekt podržava multimedijalne prezentacije tema u online i offline aktivnostima Njemačke turističke zajednice. Na inozemnim tržištima Njemačka turistička zajednica će se oslanjati na kulinarske događaje s kamionima s hranom, koji će kroz kick off manifestacije biti dodatno medijski promovirani. Intenzivnom suradnjom spartnerima – između ostalog i s Njemačkim institutom za vina (DWI) – Njemačka turistička zajednica intenzivira medijsku prisutnost godišnje teme na inozemnim tržištima.

Lifestyle element kulinarstva

Regionalne nedeljne tržnice su, kao i festivali hrane i manifestacije s kamionima s hranom, čvrst sastavni dio urbanog života, a sve više gastronoma razvija svoju ponudu na osnovi regionalnih i sezonskih proizvoda, kao i tradicionalnih recepata, kako bi bili u mogućnosti da ponude domaću kuhinju bogatog ukusa. Gosti iz cijelog svijeta naročito intenzivno i autentično doživljavaju njemačku kulturu jela i pića za vrijeme tradicionalnih festivala koje održavaju tokom čitave godine.

Raznovrsnost ponude, od zvjezdicama odlikovanih restorana do ulične hrane

Aktualni Michelin vodič odlikovao je 292 restorana sa jednom do tri zvjezdice, što je više nego ikad ranije. Oni pokazuju razvoj njemačke gastronomije u usporedbi s međunarodnim standardima. Pored toga, kulinarska svakodnevica u Njemačkoj vrlo je internacionalna: pored tradicionalne, na gastronomsku ponudu Njemačke utjecale su i mediteranska, orijentalna i azijska kuhinja, a u ponudi je sve, od ugodnih restorana do povoljnih brzih usputnih zalogaja.

Pijte sa zadovoljstvom

Vino i pivo podjednako važe za njemačka nacionalna pića i imaju visoka međunarodna priznanja. Njemački institut za vino (DWI) poznavaocima vina nudi mogućnost da dožive tradicionalno umijeće zanata u 13 vinskih regiona ili da se u izvrsnim vinotekama prepuste savjetima eksperata. Putovanje kroz vinsku regiju kombinira aktivan odmor i uživanje. Turisti mogu doživjeti najljepše „vinogradarske poglede“ na vinskim regijama. Rizling Lounge barovi Njemačkog institute vina u suradnji s odabranim gastronomima svojim gostima na suvremen način iizvan vinogradarskih predijela približavaju umjetnost spravljanja i uživanja u vinu.

PR: Magic4.club