Veleposlanstvo Indonezije osvojilo nagradu za najbolji angažman u cilju promocije destinacije na sajmu PLACE2GO

Na međunarodnom turističkom sajmu PLACE2GO koji je održan od 17. do 19. ožujka u Areni Zagreb, Veleposlanstvo Republike Indonezije osvojilo je nagradu za „Najbolji angažman u cilju promocije destinacije“.

Tradicionalni ples Gembira i izložba „Journey to Thousands of Islands“ bili su tek dio indonezijskog nastupa  

Sva tri dana posjetioci štanda Indonezije mogli su uživati u nastupu plesačica koje su izvodile tradicionalni indonezijski ples Gembira kao i u indonezijskim gastro specijalitetima.

Gembira ples  potječe s Centralne Jave te svojim elementima  prikazuje djetinjstvo puno veselja dok svaki pokret u plesu predstavlja živahan dječji život. Ovaj ples se obično izvodi tijekom ceremonije vjenčanja ili prilikom bilo kojeg svečanog događanja uključujući i Dan neovisnosti.

Tijekom prvog dana sajma za vrijeme poslovnog dijela održana je i poslovna prezentacija i radionica u svrhu još boljeg povezivanja indonezijskih turističkih partnera s mrežom hrvatskih turističkih agencija dok su se poslovni sastanci nastavili i na samom štandu Indonezije sva tri dana.

Svi posjetioci sajma koji su se fotografirali na „Wonderful Indonesia i Qatar Airways“ foto kiosku  imali su prilike osvojiti i putovanje u Indoneziju za dvije osobe.

Pura Ulun Danu Bratan, Hindu temple on Bratan lake, Bali, Indonesia

Indonezija predstavila „deset novih Balija“

Turistički najpoznatiji otok Indonezije je  Bali koji očarava svojom kulturom, plažama, dinamičnim plesovima i glazbom. Bali kao ikona turizma Indonezije godišnje privlači oko 4 milijuna turista, što je 40% od ukupnog broja koji posjete Indoneziju. No, Indonezija i dalje ima mnogo neistraženih otoka s veličanstvenim pogledima na planine, ogromne površine prašuma, obala pogodnih za surfanje i morskih dubina idealnih za ronjenje, plivanje s dugongima, dupinima i velikim ražama.

Upravo je cilj promidžbe Indonezije da tržište upozna i s drugim atraktivnim odredištima indonezijskog arhipelaga te kao krilaticu svoje turističke kampanje predstavlja priču o „Deset novih Balija“.  Radi se o sljedećim odredištima: jezero Toba (Sjeverna Sumatra), Belitung (Bangka Belitung), Tanjung Lesung (Banten), otoci Seribu ( Jakarta), hram Borobudur (Centralna Java), planina Bromo (Istočna Java), Mandalika Lombok (Zapadna Nusa Tenggara), otoci Komodo (East Nusa Tenggara), Nacionalni park Wakatobi (Jugoistočni Sulawesi) i Morotai (Sjeverni Maluku).
Na štandu Veleposlanstva Indonezije nastupila je do sada najbrojnija delegacija izlagača iz Indonezije

S ciljem još boljeg povezivanja indonezijskih turističkih partnera s hrvatskim tržištem putovanja na štandu Indonezije predstavila se do sada najbrojnija delegacija putničkih agencija i turoperatora iz Indonezije: Asvinia Travel Services, Travel Asia Tours and Travel, Horas Tour, Trans Borneo Adventure, Marintur Indonesia, Panorama Destination i Cakra21. Također na štandu Indonezije pridružili su se i hrvatske putničke agencije A La Carte Travel i Jungle Tribe koje uvelike pomažu u promociji Indonezije kao destinacije te putnička agencija Lotus Asia iz Albanije kao i avio kompanija Qatar Airways. Prisutnost Indonezije na ovogodišnjem sajmu pokazatelj je predanosti Veleposlanstva ne samo u unapređenju suradnje u sektoru turizma, već i u promicanju osobnih kontakata te kulturnog razumijevanja između Indonezije i Hrvatske.

Turističke destinacije Indonezije sada su postale još dostupnije, ne samo zbog velikih gradova koji su dobro povezani izravnim međunarodnim letovima, nego i zbog dostupnosti mnogih redovitih low-cost prijevoznika koji putnike vode do indonezijskih gradova ili udaljenijih lokacija. Hrvatskim državljanima, nositeljima običnih putovnica, koji putuju turistički ne treba viza za boravak do 30 dana.

PR: magic4.club