Žuja dobila termoetiketu

Ususret nadolazećim ljetnim vrućinama i sparinama, Ožujsko pivo u popularnoj zagrebačkoj pivnici Pivana predstavilo je glavnu inovaciju ove ljetne pivske sezone – jedinstvenu termoetiketa koja pokazuje kada je omiljena Žuja idealna za konzumaciju.

Termoetiketu su predstavili kreativni direktor marketinške agencije BBDO Almir Okanović i Rene Bitorajac, jedan od slavnih Žujinih likova, te direktor marketinga Zagrebačke pivovare Darko Ivančević, koji je tom prilikom izjavio: ‘Ožujsko pivo vodeći je domaći pivski brend poznat po dugogodišnjoj tradiciji besprijekorne kvalitete piva, ali i stalnim ulaganjima u istraživanja, razvoj i inovacije proizvoda. Jedna od tih inovacija upravo je termoosjetljiva etiketa, koja će ljubiteljima piva osigurati savršeno hladno ljeto uz idealno rashlađenu Žuju.’

Događanje je začinjeno i premijernim prikazivanjem TV spotova koje je osmislio tim marketinške agencije BBDO pod vodstvom Almira Okanovića. Kreativnim uratkom osvježeni su kultni filmski hitovi slavnih redatelja Stevena Spielberga, Alfreda Hitchcocka i Jamesa Camerona na Žujin način koji će svim pivopijama približiti glavnu inovaciju ove sezone i zasigurno ih dobro zabaviti. Glavne uloge pripale su već poznatim Žujinim likovima Reneu Bitorajcu, Goranu Bogdanu i Goranu Navojcu, koji su se istinski uživjeli u glumu svima dobro poznatih scena iz filmskih hitova.

Nova termoetiketa i limenka ovog će ljeta promijeniti kulturu uživanja u omiljenom pivu kod svih ljubitelja Žuje. Zahvaljujući posebnoj tehnologiji termoosjetljive tinte COLD EDGE koja reagira na temperaturu, etiketa tijekom hlađenja piva postupno mijenja boju iz bijele u plavu te signalizira potrošaču da je pivo idealno ohlađeno. Etiketa će biti aplicirana na staklene boce i limenke omiljene Žuje. Prema ovoj Žujinoj prognozi, cijelu Hrvatsku očekuje savršeno ohlađeno ljeto i idealno rashlađena Žuja uz neizbježnu termoetiketu.

P. R.