Novi Suzuki ACROSS

Nadam se kako nije naodmet napomenuti, kako novi Suzuki ACROSS isključivo dolazi kao “plug-in” hibrid, koji se u mnogočemu razlikuje od “običnih” hibrida, i koji predstavlja najbolji spoj klasičnog i električnog svijeta.

Ponajprije se to odnosi na veličinu i kapacitet baterije, koja svojim dimenzijama i težinom ne narušava vozne karakteristike automobila, a koja mu omogućuje autonomiju od čak 75 km isključivo na električni pogon, što je više nego dovoljno za sve dnevne migracije.

S druge strane, za bilo kakva duža putovanja na raspolaganju vam stoji klasični benzinski motor zapremine 2,5 litre, zbog čega ne morate razmišljati o električnim punionicama duž vašeg puta.

Ipak, ono što ovaj automobil svrstava među najbolje, je upravo omjer velike snage koja vam je u svakom trenutku na raspolaganju (ukupno preko 300KS), i dužina punjenja baterija, jer je ova baterija dimenzionirana kako bi se na kućnu utičnicu napunila (od nule od “vrha”) za svega 8h.

(Ostali električni automobili trenutno za punjenje na kućnu utičnicu trebaju između 23-42 sata, koji se doduše mogu skratiti cca 3x, ali to podrazumijeva zakup industrijske stuje, čija je snaga 3x jača, ali i čija je cijena 3x veća, pa vam onda nakon toga računi za struju u kućanstvu više neće iznositi 200-300 kn/mj., nego 600-900 kn/mj., a samim tim se nećete niti voziti za 20ak kn/100 km, nego za 50-60 kn/km, što je pak ekvivalent 5-6 litara konvencionalnog goriva.)

Zbog svega navedenog, ovaj automobil nedvojbeno predstavlja automobilski biser, koji svoje kupce ne osvaja samo vrhunskom tehnologijom, nego i svojim markantnim izgledom, te s preko 170 stavaka dodante opreme, koja je serijski ugrađena u svaki Across. Cijenom od 404.206 kn smjestio se u rang automobila sličnih performansi, no poznavajući Suzuki kvalitetu i činjenicu kako s ovim automobilom nećete morati posjećivati benzinske postaje dok god ne krenete izvan grada u kojem živite odn. na dulja putovanja, vaša višegodišnja ušteda započinje upravo njegovom kupovinom.

TEHNIČKI PODACI

Karoserija
DxŠxV 4635 x 1855 x 1690 mm, međuosovinski razmak 2690 mm, prtljažnik 490-1604 l, masa 1944 kg, nosivost 560 kg

Motor
Četverocilindarski, benzinski atmosferski, obujam 2487 ccm, snaga 136 kW (185 KS) i 227 Nm, prednji elektromotor 134 kW (182 KS) i 270 Nm, stražnji elektromotor 40 kW (54 KS) i 121 Nm, litij-ionska baterija kapaciteta 18,1 kWh, ukupna snaga sustava 306 KS

Prijenos
Automatski mjenjač e-CVT, pogon na sve kotače

Performanse
Ubrzanje 0-100 km/h……………6,0 s
Najviša brzina……………………..180 km/h

Potrošnja
Deklarirano…………………………………..1,0 l/100 km
Deklarirani e-doseg………………………..75 km
Potrošnja na testu (prazna baterija)…..7,1 l/100 km
E-doseg na testu…………………………….70 km

Suzuki