U organizaciji Coca-Cole HBC Hrvatska i zaklade Budi Foodie u zagrebačkome restoranu Dubravkin put održan je drugi humanitarni marendin kojim se prikupljaju sredstva za obrazovanje i stručno usavršavanje mladih talenata u gastronomiji. Podrška ovoj vrijednoj inicijativi dio je šireg obrazovnog programa za mlade u ugostiteljstvu koji će Coca-Cola HBC Hrvatska pokrenuti ove godine.
Zakladu Budi Foodie osnovao je Rudolf Štefan, vlasnik i glavni kuhar vodećega hrvatskog restorana Pelegrini i nositelja Michelinove zvjezdice. Zaklada osigurava financijsku potporu talentima u dobi od 16 do 26 godina za obuku i profesionalno usavršavanje u najboljim svjetskim gastronomskim akademijama. Na temelju natječaja otvorenoga do 15. veljače bit će odabran najdarovitiji kandidat kojemu će biti dodijeljena stipendija i koji će imati priliku usavršiti svoja znanja na najvišim razinama u gastronomiji i ugostiteljstvu.
Dobitnik stipendije bit će proglašen na ovogodišnjemu izdanju Međunarodnoga kongresa gastronomije i ugostiteljstva Chefs’ Stage, važnoga gastronomskog događanja, koje je Rudolf Štefan pokrenuo lani u cilju stvaranja okvira za ozbiljnu raspravu o budućnosti hrvatske gastronomije i gastronomije u okružju.
Kako bi se mladim talentima omogućilo što kvalitetnije obrazovanje i usavršavanje te dao doprinos daljnjemu razvoju i podizanju hrvatske ugostiteljske ponude i turizma, rad je Zaklade podržala i Coca-Cola HBC Hrvatska, koja znatan dio prihoda ostvaruje upravo u ugostiteljstvu i turizmu zbog čega neprestano pomaže njihov razvoj.
„Današnji, drugi po redu, humanitarni marendin dio je naših nastojanja da stavimo svoje široko i bogato znanje te potencijale u službu kvalitetnijega obrazovanja mladih u turizmu i ugostiteljstvu. Coca-Cola HBC Hrvatska neprestano provodi društveno odgovorne projekte usmjerene mladima kako bi ih osnažila znanjima i vještinama traženima na tržištu rada te im pomogla u izgradnji karijere, pronalasku zaposlenja i ostanku u Hrvatskoj. Stipendija Budi Foodie odlična je prilika za mlade talente u gastronomiji da steknu vrijedna znanja i vještine te izgrade uspješne karijere. S obzirom na važnost turizma za hrvatsko gospodarstvo iznimno je važno stalno ulagati u podizanje razine i kvalitete ugostiteljske ponude, a ovo je samo jedan od načina na koji tomu doprinosi Coca-Cola“, rekla je Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.
“Mene osobno i moj tim jako veseli da smo u razmjerno kratkome roku uspjeli osnovati udrugu, pokrenuti natječaj i da smo na korak do proglašenja prvoga stipendista zaklade Budi Foodie, koja je dio gastronomske platforme Chefs’ Stage. Nadam se da je ovo tek prvi stipendist u nizu te da ćemo s vremenom stvarati nove generacije profesionalaca u ugostiteljstvu i gastronomiji. Veliko hvala Coca-Coli HBC Hrvatska, koja nam je strateški partner, te restoranu Dubravkin put i vlasnici Danieli Gajski, koji su prepoznali inicijativu i podržali rad Zaklade“, istaknuo je Štefan.
Marendin u restoranu Dubravkin put imao je za temu Krležin doručak, a timovi restorana Dubravkin put i Pelegrini zajednički su osmislili prigodni jelovnik. Za početak je poslužen mozak s jajima, jedno od Krležinih omiljenih jela, na koje se nastavio bogati slijed jela: buncek, teleće tripice i juha od pivca. Nakon toga su posluženi i pohanci, krvavice te rolana teleća prsa. Omiljene Krležine deserte pripremio je daroviti slastičarski tim restorana Dubravkin put. Poslužili su čokoladnu tortu, tortu Mignon i šnenokle.
Barmeni i brend ambasadori Coca-Cole HBC Hrvatska Kruno Rozić i Marijan Maksan za dobrodošlicu su poslužili koktel Belu (džin The Botanist, grožđe, kamilica, lučice), a uz desert su savršeno uklopili konjak Remy Martin 1738 uz kavu, čokoladu, sol i Schweppes Tonic Water u koktelu Gospoda Glembajevi.
PR: Komunikacijski ured