Lošinj Hotels&Villas, hotelski brend Grupe Jadranka, službeni sponzora Hrvatskog teniskog saveza, predstavio je najbolje iz svoje raznolike gastro ponude povodom održavanja finalnog susreta Davis Cupa u Zagrebu. Brojni gosti okupljeni u Hemingway lounge baru imali su priliku uživati u lošinjskim delicijama, u kojima je chef Boutique hotela Alhambra Melkior Bašić uspio sljubiti vina specifičnog okusa s ponudom jela. Time je okupljenim gostima, pored gourmet, osigurano i nezaboravno enološko iskustvo uz raznoliku ponudu Krauthaker vina i Šember pjenušce.
Na meniju koje su, uz chefa Melkiora Bašića, priredili i chefovi Miro Biondić, Zlatko Belužić i Jasmin Fazlić, našla su se jela kao što su svježe kamenice s limunom, udić – tradicionalni ovčji pršut na kremi od skute i bosiljka, crni rižoto od sipe s hrskavim čipsom od kozjeg i ovčjeg sira, brudet od škarpine, zubatca i kovača na krem palenti te praline od creskog meda i hrskavih badema.
Posebnost gastro ponude hotela i vila iz grupacije Lošinj Hotels & Villas očituje se u jedinstvenom sustavu nabave svježih namirnica koji je svojevrsni presedan u hotelskim grupacijama. Redom je riječ o proizvodima hrvatskih OPG-ova koji razvijaju prirodni i uravnoteženi uzgoj, a nose eko certifikate koji jamče najvišu razinu kvalitete ponude.
A la carte restoran Alfred Keller Boutique hotela Alhambra uvršten je u prestižni gastro vodič Gault Millau, za 2017. godinu, , Restoran Alfred Keller osvojio je 15 bodova (od max 20) i dvije kuharske kapice (od max 5). Ovaj vodič, naslovljen po prezimenima dvaju uglednih gastrokritičara, objavljuje se od 1965. i ugledan je poput Michelinova.
Uz to, premium razinu usluge LH&V-a čini i zaista respektabilna eno ponuda, budući da je gostima trenutno na raspolaganju čak 196 različitih premium etiketa stranih žestokih pića te 250 etiketa bijelih i crvenih vina, domaćih i stranih vina vrhunske kvalitete. Jedna od posebnosti su i etikete hrvatskih raritetnih vina koje uglavnom nisu dostupne na tržištu, a koje su dosada bili prezentirani u sklopu enoloških masterclassova na Lošinju.
Podsjetimo, Grupa Jadranka, kao jedna od najuspješnijih turističkih kompanija u Hrvatskoj, ističe se po svojoj iznimnoj posvećenosti unaprjeđenju vlastite gastro ponude. Specijalnost restoranske ponude hotela i vila LH&V-a očituje se u korištenju različitih tehnika, poput minimalne termičke obrade pojedinih namirnica, kako bi najraznovrsnije domaće delicije zadržale bogatstvo i kvalitetu izvornih okusa i time postigao gotovo savršen balans.
PR: mpr
Fotografija: Rene Karaman