Kako bi gostima pružili jedinstveno gourmet iskustvo kojem će se uvijek vraćati, Aminess hoteli i kampovi prošli su tjedan, od 19. do 23. veljače, u hotelu Aminess Maestral u Novigradu organizirali edukacije za svoje zaposlenike iz odjela hrane i pića iz destinacija Novigrada, Korčule i Pelješca.
Cjelodnevne radionice održali su stručnjaci iz različitih gourmet područja s ciljem edukacije zaposlenika kako bi bili u korak s trendovima u visokoj gastronomiji te kako bi gosti u svim Aminessovim objektima dobili vrhunsku kvalitetu usluge. Tako će gosti, zahvaljujući Josipu Novačić iz Francka i njegovoj radionici, dan započeti vrhunskom kavom koju će pripremiti Aminessovi baristi. Zaposlenici su imali i sommelierski tečaj pod vodstvom sommeliera Emila Perdeca i Krešimira Mikanca, a za goste koji ipak više vole koktele Aminess je uz pomoć vrhunskog hrvatskog barmena Vjenceslava Madića Kishonija osigurao da i barmeni budu na visokoj razini. Kako ljubitelji piva ne bi bili zapostavljeni pobrinuo se poznati somelier za pivo Zvonimir Pelko koji je održao detaljnu edukaciju o zanatskim pivima.
Kako bi Aminessovi posjetitelji dodatno uživali u odličnim steakovima i odrescima pobrinuo se Marijo Čepek, cijenjeni chef koji svoju dugogodišnju kvalitetu i stručnost potvrđuje suradnjom s mnogim poznatim restoranima. Učenje od najboljih nastavljeno je sjajnom edukacijom u režiji Ivana Zidara, vlasnika restorana ‘Mason burgers & stuff’ i jednog od najpoznatijih stručnjaka za pripremu burgera koji je na svoj kreativan i zanimljiv način članovima Aminess gourmet tima prenio sve tajne pripreme slasnog burgera. Za odlične slastice pobrinuo se talijanski slastičarski stručnjak, Vincenzo Friguli. Ovaj poznati slastičar prenio je Aminess slastičarkama i slastičarima svoje znanje prikupljeno tijekom 25-godišnjeg rada po kruzerima diljem svijeta.
„Svi članovi Aminess gourmet tima sudjeluju u stvaraju prepoznatljivog brenda i proizvoda koji se najbolje ogleda u u našem sloganu ʼLasting Relationsʼ tj. vezama koje traju, kako sa našim zaposlenicima tako i sa gostima. Cilj je jasan, oduševiti gosta, vratiti ga i predstaviti uvijek novu i kvalitetniju ponudu što je jedino moguće kroz konstantno usavršavanje zaposlenika u svakom poslu, pa tako i u gastronomiji“, izjavio je Damir Čekić, direktor odjela hrane i pića.
PR: media val