Tvrtka dm – drogerie markt razvila je vlastitu robnu marku hrane iz ekološke proizvodnje – dm Bio – čiji se proizvodi mogu kupiti u svim njihovim prodavaonicama u Hrvatskoj.
Trenutačno se na policama nalazi oko 40 proizvoda, a daljnje širenje asortimana marke dm Bio očekuje se u rujnu.
‘Više od 70 posto kupaca vjerno je dm-u upravo zbog izvrsne cijene i kvalitete proizvoda naših robnih marki. U skladu sa željama i navikama kupaca, cilj nam je vlastitom robnom markom pokriti sve kategorije proizvoda koje nudimo, uključujući i proizvode osviještene prehrane’, izjavila je Gordana Picek, članica Uprave dm-a za Nabavu, marketing i odnose s javnošću.
dm Bio prva je vlastita robna marka dm-a u kategoriji hrane, a u ponudi ima prehrambene proizvode i namirnice iz ekološke proizvodnje. Među proizvodima koji će nositi ime dm Bio nalaze se razni voćni napici, napici od žitarica, mlijeko, začini, ulja te mahunarke i žitarice poput bulgura, amaranta i heljde te prosa ili leće.
Poljoprivredni sastojci svih proizvoda dm Bio marke potječu iz kontrolirane ekološke proizvodnje. Uzgoj i proizvodnja sirovina koje se koriste u proizvodima baziraju se na organskim gnojivima, mineralima i pesticidima biljnog podrijetla, a izbjegava se korištenje gnojiva i pesticida sintetičkog i kemijskog podrijetla.
Jedan od ciljeva dm-a je kontinuirano usavršavanje asortimana proizvodima koji će kupcima pomoći da donesu zdrave odluke i razvijaju zdrave navike. Razvijanjem vlastite robne marke hrane proizvedene u skladu s principima održivog razvoja, dm kupcima želi omogućiti da izborom proizvoda pozitivno utječu na svoje zdravlje, ali i na očuvanje okoliša.
D. M.