Luka Nižetić kuhao u Laubi

Povodom obilježavanja dvadesetgodišnje suradnje tvrtke Gemma B&D s tvrtkom Faber, svjetskim liderom u proizvodnji kuhinjskih napa, u Laubi je održan event na kojem su predstavljeni brojni modeli napa iz kolekcije Faber, s naglaskom na funkcionalnosti, inovativnoj tehnologiji i istančanom dizajnu, pri čemu je poseban naglasak stavljen na unikatne modele ručne obrade i posebno dizajniranog finiša. Slijedom toga, u popodnevnim satima organizirani su stručna prezentacija i panel s arhitektima, koji su općenito jedna od užih interesnih skupina tog svjetski poznatog brenda, koji je svoju prvu napu na tržište lansirao još davne 1955. i otada ostao prepoznat kao lider u toj industrijskoj grani.

Obilježavanju proslave povodom dvadeset godina suradnje prisustvovali su i Riccardo Remedi, generalni direktor Fabera i Paula Petrisan, direktorica za istočnu Europu. Vrijedi istaknuti da je tvrtka Faber, nadahnuta dosadašnjom uspješnom suradnjom s tvrtkom Gemma B&D, jednu od svojh napa nazvala – Gemma. Zahvaljujući poslovnoj suradnji s Gemmom B&D proizvođač kuhinjskih napa Faber prisutan je i na tržištu Mađarske, Bosne i Hercegovine te Crne Gore, a iz Gemme poručuju da je, zahvaljujući dosadašnjem uspješnom poslovanju, u skorom planu aktivnosti predviđeno širenje kroz zastupstvo i prodaju brenda Faber i na novim vanjskim tržištima.

Eventu su se odazvali brojni domaći i inozemni partneri, a poseban naglasak stavljen je na kulinarski show, vođen kuharskim dvojcem: poznatim chefom Robertom Sluganom i pjevačem Lukom Nižetićem, a njihova fina jela i delicije, uz sustavnu pripremu, neki su od gostiju po želji mogli i sami doraditi ili se okušati u kuhanju i pripremanju vlastitog jela. Program je vodila Barbara Kolar, koja je i sam ponudila nekoliko izvrsnih recepata i „malih tajniˮ pripreme jela, po kojima može konkurirati i najboljim kuharima. Da je kuhanje više nego in, posve je razumljivo, ali kuhinjske nape, uz štednjak odnosno indukcijsku ploču za kuhanje, neizostavni su dio svake kuhinje jer upravo one omogućuju kvalitetu i svježinu zraka u prostoru. Stoga u Faberu znaju reći da oni znaju upravljati zrakom i oblikovati ga na najbolje moguće načine, a sve da bi stvorili svježinu i čisto ozračje u prostoru.

Kako bi cijeli događaj dobio dodatni smisao, pokrenuta je akcija za pomoć djeci koja odrastaju u skrbi SOS Dječjeg sela Hrvatska. Povodom toga direktor Gemme Davor Jurčić izjavio je da je tom akcijom pokrenuta suradnja između Udruge SOS Dječje selo Hrvatska i tvrtke Gemma. Posebno mu je drago, što nije znao u trenutku kada je odlučio pokrenuti akciju, koja se odvijala putem licitacijske prodaje napa koje su osigurali Faber i Gemma poslovnim partnerima u Hrvatskoj, da i SOS Dječje selo Hrvatska i tvrtka Gemma ove godine obilježavaju 25 godina rada, što predstavlja određenu simboliku.

Iz SOS Dječjeg sela Hrvatska poručuju da im je iznimno drago što je tvrtka Gemma B&D prepoznala rad njihove Udruge te uz pomoć svojeg partnera, tvrtke Faber, odlučila pomoći djeci bez odgovarajuće roditeljske skrbi. Takve suradnje u vidu društveno odgovornog poslovanja uvijek s radošću pozdravljaju, a obzirom na to da je SOS Dječje selo Hrvatska partner na kojeg se može računati, smatraju da je ta suradnja tek početak jednoga velikog prijateljstva.

Event je bio izuzetno dobro posjećen, Lauba se pokazala kao najbolje moguće odabran prostor s obzirom na to da su umjetnički nadahnuti katalozi Fabera snimani upravo u takvim postindustrijskim prostorima diljem svijeta. Za zabavni dio programa pobrinuo se sastav Showtime, a uz dobru animaciju kreativnih animatora i akrobatskih plesača druženje se nastavilo do dugo u noć.

PR: Libra