3. FMCG Marketing Summit pomaknut na 27.5.2020.

Vođen velikom odgovornošću, organizacijski tim FMCG Marketing Summita donio je odluku promijeniti datum održavanja konferencije sa 17. ožujka na 27. svibnja 2020. Vidimo se u MSU-u kada ćemo vam donijeti najnovije trendove iz svijeta FMCG marketinga te vas staviti u cipele potrošača kroz temu konferencije

EMOCIJA. VRIJEME. ODRŽIVOST.

Sukladno preporukama Svjetske zdravstvene organizacije (WHO) te Nacionalnog stožera civilne zaštite vezano uz širenje koronavirusa, naš organizacijski tim odlučio je prebaciti održavanje konferencije u toplije razdoblje. Mnoge kompanije odlučile su svojim zaposlenicima ograničiti sudjelovanje na domaćim i inozemnim događanjima pa i mi djelujemo u skladu s time. Sigurnost i zdravlje svakog pojedinca su nam najvažniji te želimo svima omogućiti neometano sudjelovanje na konferenciji.

Svi smo ujedinjeni u istoj želji – da se sve što prije vrati u normalu. Tada ćemo kroz emocije, kroz vrijeme koje je danas od krucijalne važnosti te kroz održivo poslovanje zajedničkim snagama nastaviti poslovanje. U ovom je trenutku zaista najvažnije zaštititi se od epidemije koja se ugurala u sve pore našeg života, pa tako i našeg poslovanja, dodala je Jelena Domovićprogramska urednica FMCG Marketing Summita.

Proljeće će konferenciji udahnuti novi polet i svježinu koju ona zaslužuje, a poslovni i svakodnevni život vratiti u njegov normalan tijek. Inspiracija i motivacija u organizaciji se ne mijenjaju, već su samo veći, a naši FMCG marketinški stručnjaci nestrpljivo spremaju svoje zanimljive priče baš za vas.

Pripremite se na vrijeme i osigurajte svoju ranu prijavu. Više o ovogodišnjim temama i govornicima pronađite na službenoj web-stranici i u Vodiču kroz konferenciju. Dnevnu dozu FMCG informacija pronađite i na društvenim mrežama konferencije: Facebook, LinkedIn.

b2b media