Deseti međunarodni sajam turizma PLACE2GOove će godine u Areni Zagreb od 24. do 26. ožujka predstaviti brojne domaće i međunarodne destinacije i turističke trendove. Uz domaće i regionalne izlagače, posjetitelji će dobiti priliku upoznati se s egzotičnom Malezijom i novootkrivenom destinacijom Albanijom, ratom pogođenom Ukrajinom, a posebna pažnja bit će posvećena Alžiru, koji je ujedno i zemlja partner jubilarnog izdanja.
„Nedavno smo posjetili Alžir i oduševili se tom zemljom punom iznenađenja. Prirodne ljepote poput zalaska sunca na dinama, spoj Sahare i plavog Mediterana, lokaliteti pod zaštitom UNESCO-a koji pričaju oduševljavajuće povijesne priče, svježe datulje i generalno okusi, gostoljubivost Alžiraca… Sve nas je to nagnalo da ovu predivnu zemlju predstavimo Hrvatima kojiposjetom Međunarodnog sajma turizma PLACE2GOmogu doživjeti saharsku pustinju i život u šatoru jer nas upravo to, uz ručne radove, nošnje, glazbu i hranu, očekuje u Zagrebu“, govori Damjana Domanovac, organizatorica sajma turizma i magazina PLACE2GO.
Paneli na temu umjetne inteligencije i nautičkog turizma
„Put oko svijeta u 3 dana“ ugostit će više od 200 izlagača iz 20-ak zemalja iz različitih područja turizma: hotelijerstva, putničkih agencija, turističkih zajednica,kruzing kompanija, charter tvrtki, blogera, putopisaca i drugih stručnjaka. Prvi dan sajma rezerviran je za poslovne posjetitelje i aktualne trendove u turizmu, a za akreditacijuse potrebno prijaviti putem istoimene PLACE2GO aplikacije.
Sveopća prisutnost umjetne inteligencije, potaknula je organizatore da u panele uključe i predavanja na temu AI-ja u turizmu, u kojemu posebno doprinosi personalizaciji i kastomizaciji ponude kroz analizu trendova i potrošačkih navika, dajući profesionalcima jasnu povratnu informaciju o njihovoj uslužnoj djelatnosti. AI već preuzima ulogu agenata – rezervira letove i smještaje, pametno rukuje prtljagom i mapira prostore.
Uz umjetnu inteligenciju, PLACE2GO sajam turizma posvetit će se i grani nautičkog turizma po kojoj je upravo Hrvatska najveća u svijetu. Zahvaljujući brojnim otocima i čistoći mora, Hrvatska je prepoznala svoj potencijal i osigurala najveći broj plovila na globalnoj razini, s ciljem produljivanja turističke sezone na Jadranu.
Sva putovanja Andreje i Kristijana Iličića
Tijekom vikenda, međunarodni sajam turizma PLACE2GO bit će okrenut ljubiteljima putovanja i onima koji će to tek postati. Običaje, okuse, nošnje, kulturu svijeta osim iz perspektive izlagača, posjetiteljima će predstaviti i panelisti tijekom vikenda.
Andrea Trgovčević Iličić, jedna od najpoznatijih domaćih travelinfluencerica otkrit će kako se stvorila ljubav prema putovanjima te podijeliti trikove kako izabrati destinaciju, rezervirati let i smještaj, pripremiti se za put, a priključit će joj se i suprug Kristijan Iličić, čovjek koji je proputovao više od 170 država svijeta.
Savjete o avionskim kartama, putopisima, snimanju najboljih fotografija i kreiranju sadržaja udijelit će čuveni Putoholičari, dok će nositelj titule „Najbolji profesor na svijetu“Dejan Nemčićzajedno s „najboljim gastro blogerom među profesorima“Ribafishomotkriti kako se svijet interaktivno može otkrivati i iz školskih klupa.
I vaša fotografija može postati dio Međunarodnog sajma turizma PLACE2GO
Po prvi put, organizatori su u postav odlučili uključiti i posjetitelje, koji će od 4. do 24. ožujka u sklopu nagradnog natječaja moći poslati svoje fotografije Hrvatske. Publika će za svoje favorite imati priliku glasati putem PLACE2GOdruštvenih mreža, a 20 najboljih fotografija koje će krasiti ekrane na sajmu bit će izabrane u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom. Prve tri fotografije bit će nagrađene vrijednim nagradama.
PLACE2GO, vodeći turistički sajam u regiji, tijekom deset godina ugostio je više od 113500 posjetitelja, a na sajmu je dosad sudjelovalo oko 700 izlagača iz 38 država te više od 40 sponzora. Generalni sponzor ovogodišnjeg izdanja je Turkish Airlines.Ulaz za sve posjetitelje je besplatan.
mpr