BYREDO skincare, Bowers & Wilkins i Bulgari novi partneri Emiratesa
Emirates je osvježio svoju premium ponudu novim luksuznim proizvodima u prvoj i poslovnoj klasi kako bi svojim putnicima omogućio još ugodnije putovanje. Novi proizvodi rezultat su suradnje s brendovima BYREDO skincare i Bowers & Wilkins te dugogodišnje suradnje Emiratesa s Bulgarijem.
BYREDO za wellness paket Emiratese
Emiratesovi putnici u prvoj klasi u svojim će kabinama pronaći BYREDO wellness asortiman za njegu kože. Kolekcija od kamilice bez alergena isključivo je dizajnirana za Emirates kako bi pružala opuštajući i rehidrirajući doživljaj. Kolekcija luksuznog europskog brenda, BYREDO, prvi je put predstavljena u novim, potpuno zatvorenim kabinama na Emiratesovim avionima Boeing 777 prošle godine, a sada se uključuje diljem cijele flote. Svi proizvodi iz kolekcije izrađuju se od najboljih sirovina s posebnim fokusom na proizvodnju i kvalitetu.
Proizvodi uključeni u BYREDO for Emirates Wellness paket su ručnik za čišćenje lica, toner, krema za područje oko očiju, roll-on ulje za spavanje te maglica od kamilice u spreju za jastuk. Kompleti dolaze s bilježnicom od umjetne kože i brendiranom kemijskom olovkom.
Bowers & Wilkins slušalice
Kako bi dodatno poboljšali iskustvo gledanja sadržaja putem Emiratesovog nagrađivanog sustava za zabavu u zrakoplovu, ice, zrakoplovna tvrtka predstavlja nove Bowers & Wilkins Active Noise Canceling E1 slušalice u prvoj klasi. Ove slušalice osmislio je nagrađivani audio brend Bowers & Wilkins i stvorene su isključivo za Emirates koristeći jedinstvenu hibridnu tehnologiju uklanjanja buke optimiziranu za kabine prve klase.
Slušalice su lagane i izrađene su od najfinijih materijala, uključujući aluminij i ovčju kožu za posebnu udobnost. Sa slušalicama se može pratiti do 3.500 kanala zabave na zahtjev. Izbor zabave u svim klasama uključuje do 950 filmova, 400 TV kanala i 2.400 glazbenih i podcast kanala. Kvaliteta zvuka na ovim slušalicama može se također testirati na popisu pjesama Bowers & Wilkins Superior Sound, izboru pjesama odabranih za akustičnu izvrsnost, također dostupnim na ice.
Bulgari opuštajući setovi
Emirates nastavlja svoje dugogodišnje partnerstvo s Bulgarijem za najnovije dizajne ekskluzivnih set vrećica. Nova linija opuštajućih setova za prvu i poslovnu klasu predstavlja Bulgarijev miris – Eau Parfume Au Thé Vert (zeleni čaj) i sadrže osnove za njegu kože kako bi putnici ostali svježi i odmorni tijekom leta.
Set vrećice u prvoj klasi izrađene su od umjetne kože, dolaze u osam različitih dizajna i s novim rasponom boja za muškarce i žene. Osam dodatnih dizajna dostupni su u poslovnoj klasi – četiri za muškarce i četiri za žene. Setovi za opuštanje dostupni su na dugim noćnim letovima, a dizajni se mijenjanju svakih devet mjeseci. Torbe su dizajnirane za višenamjensku uporabu nakon leta za pohranu slušalica, kozmetike ili nakita.
PR: Media val