Huawei je jedan od najbrže rastućih tehnoloških brendova na svijetu

Stabilan rast prihoda, neprestano ulaganje u istraživanje i razvoj te stalno predstavljanje inovacija kod novih proizvoda Huaweiju su omogućili snažan rast te  je u ovogodišnjem izvještaju “ Interbrand’s 2016 Best Global Brands” uvršten među top tri tehnološke tvrtke s najvećim rastom

Prema najnovijem istraživanju koje je proveo Interbrands, vodeća svjetska konzultantska kuća koja se bavi istraživanjem vrijednosti i rasta najpoznatijih svjetskih brendova, Huawei je napredovao za 16 mjesta po pitanju vrijednosti brenda, te se sada nalazi na 72. mjestu najvrjednijih brendova na svijetu, a uvršten je i među tri najbrže rastuća tehnološka brenda na svijetu. Drugu godinu za redom Huawei bilježi snažan skok na listi najvrjednijih svjetskih brendova kuće Interbrands, nakon što je 2014., kao prva kineska kompanija, uvršten na tu listu.

Prema provedenom istraživanju, Huawei je ponovno jedna od najuspješnijih tvrtki koja je u odnosu na prošlu godinu zabilježila rast vrijednosti brenda od čak 18% te njegova trenutna vrijednost iznosi 5,835 milijardi američkih dolara. Snažan rast rezultat je posvećenosti svojim korisnicima koje tvrtka oduvijek stavlja na prvo mjesto, kao i neprestanom pružanju proizvoda i usluga s visokom vrijednošću za krajnjeg kupca, a u svojim kampanjama tvrtka uvijek naglašava kako inovativni ICT proizvodi, usluge i rješenja mogu pomoći u izgradnji bolje povezanog svijeta. U proteklom razdoblju, posebno snažan rast prepoznatljivosti brenda Huawei zabilježen je u Europi, ključnom tržištu za poslovanje s telekom operaterima i poslovnim korisnicima, kao i među privatnim korisnicima, što je posljedica ulaganja u razvoj inovacija koje su kupci prepoznali. Ove godine, Huawei je predstavio niz uređaja koji su značajno doprinijeli povećanju prepoznatljivosti brenda u Europi, što je u skladu s planovima kompanije o povećanju globalne prepoznatljivosti nakon što već nekoliko godina drži lidersku poziciju na kineskom tržištu.

mediapad-m3-combination-_20160805

Jačanje brenda omogućeno je i stabilnim rastom prihoda, pogotovo u segmentu poslovanja s potrošačima. Između 2011. i 2015. godine, Huawei je ostvario složenu godišnju stopu rasta od 18% uz prošlogodišnje prihode grupe od 60,8 milijardi USD (395 milijardi CNY). U cjelokupnom iznosu, udio tvrtke Huawei Consumer Business Group iznosio je 19,36 milijarde USD (129,1 milijarda CNY), što  predstavlja povećanje od 72,9% od 2014. godine, a Huawei je tijekom 2015. godine širom svijeta isporučio ukupno 108 milijuna komada pametnih telefona, što je povećanje od 44% u odnosu na godinu prije.

huawei-logo-vector

 

U poslovanju s telekom operaterima Huawei im pruža podršku u njihovoj digitalnoj preobrazbi kroz četiri temeljna područja: poslovanje, operacije, arhitektura i mreže. U kompaniji su usmjereni prema razvoju najsuvremenijih tehnologija poput 5G mreža i povezivosti putem Interneta stvari, koje će dovesti do preoblikovanja uloge telekom operatera u velikom broju industrija.

Segment poslovanja s poslovnim korisnicima ubrzano se mijenja kako kompanija razvija otvorene sustave i potiče suradnju s korisnicima i partnerima. To je rezultiralo i povećanjem prepoznatljivosti Huaweija kao proizvođača inovativnih i vodećih proizvoda i rješenja na tržištu. Cloud rješenja, SDN proizvodi, rješenja sustava Siguran grad kao i rješenja na području energetike temeljena na Internetu stvari široko su prihvaćena u različitim sektorima koji uključuju financije, energetiku, prijevoz, javnu sigurnost, obrazovanje te medije.

Huawei Consumer Business Gruop održava stabilan globalni rast, a proizvodi iz samog vrha ponude Huaweia, poput pametnih telefona P9, Mate 8 i Honor V8 te prvog Huaweijevog 2-u-1 prijenosnika MateBook, iznimno su dobro prihvaćeni diljem svijeta. To je rezultiralo svrstavanjem mnogih Huawei uređaja među najpoznatije brendove u gotovo 30 zemalja. Isporučivši 108 milijuna komada pametnih telefona u 2015. godini, Huawei je po prvi puta prešao granicu od 100 milijuna isporučenih uređaja, a prema snažnom rastu broja isporučenih uređaja, predviđa se i preuzimanje pozicije vodećeg svjetskog proizvođača pametnih telefona do 2021. godine.

Kao vodeća tehnološka kompanija, Huawei više od 10% godišnjih prihoda od prodaje izdvaja za istraživanje i razvoj te ima 16 istraživačko-razvojnih centara diljem svijeta. Tu se ubraja i Huaweijev Aesthetics Research Center u Parizu u kojem se najnoviji dizajnerski i modni trendovi usklađuju s tehnologijom. Najnoviji Huaweijev istraživačko-razvojni centar je Inovacijski laboratorij Max Berek u Wetzleru u Njemačkoj gdje Huawei i Leica zajednički rade na istraživanju i razvoju tehnologija koje će unaprijediti kamere na mobilnim uređajima, kao i kvalitetu slike. Isto tako, Huawei u Kini, Europi i drugim lokacijama ima više od 10 otvorenih laboratorija u kojima surađuje s više od 600 partnera, a pokrenuo je i milijardu dolara vrijedan Development Enablement Program za podršku partnerima i ostalim programerima koji rade na razvoju aplikacija.

PR: Hrvoje Novak, 404