Booking.com nadogradio kampanju za ponovnu rezervaciju

Booking.com nadogradio kampanju za ponovnu rezervaciju kako bi korisnicima pomogao da ponovno rezerviraju putovanja na koja je utjecala pandemija koronavirusa, onda kada opet postane sigurno putovati

Putnici koji rezerviraju svoj prvotni smještaj ostvarit će nagradu od 15% nakon svog boravka

Dok su putnici u prvim mjesecima 2020. planirali posjetiti neka od odredišta na svojem popisu želja, širenje zaraze koronavirusom (COVID-19) ubrzo se pretvorilo u globalnu pandemiju koja je primorala mnoge države da zatvore svoje granice, a putnike da ostanu kod kuće.

Kako se ograničenja polako ukidaju, Booking.com-ova istraživanja pokazuju da je povratak putovanjima na umu mnogih ljudi. Dvije trećine (66%) putnika iz pet zemalja (Njemačka, Francuska, Velika Britanija, Italija i SAD)  izjavile su da planiraju putovati u sljedećih šest mjeseci, a više od jedne trećine (36%) tom periodu planira putovati iz razonode izvan svoje matične zemlje.*

Kako bi olakšao svima da istraže svijet, Booking.com je nadogradio kampanju za ponovnu rezervaciju kako bi putnike koji su trebali otkazati putovanja zbog vladinih ograničenja putovanja uslijed pandemije koronavirusa COVID-19** potaknuo da rezerviraju budući boravak u istom objektu, onda kada opet postane sigurno putovati.

Korisnici koji ispunjavaju uvjete primit će promotivni kod za ponovnu rezervaciju kao i 15% povrata iznosa rezervacije (do 100 EUR) u obliku bonusa koji mogu iskoristiti za buduće putovanje, nakon što ostvare boravak. Na taj način Booking.com nastoji nadahnuti putnike da ponovno isplaniraju putovanja kojima su se radovali, onda kada za to bude pravo vrijeme. Ponovne rezervacije trebaju biti napravljene do 31. prosinca 2020., no kod vrijedi za rezervacije s datumom prijave do 30. travnja 2021.

„Pružanjem nadahnuća korisnicima da i dalje maštaju o putovanjima i planiraju ih jedan je od načina na koji olakšavamo svima da istraže svijet, onda kada bude pravo vrijeme“, izjavio je Arjan Dijk, Viši potpredsjednik i Direktor odjela za marketing u Booking.com-u. „Kao dio našeg obećanja da učinimo sve što možemo kako bismo pružili podršku našim korisnicima i partnerima tijekom ovih teških vremena, s uzbuđenjem nadograđujemo našu kampanju za ponovnu rezervaciju, kojom korisnike potičemo da rezerviraju budući boravak u istom objektu i ostvare nagradu za buduća putovanja, tako da ćemo u nju uključiti i relevantne globalne rezervacije. Radujemo se tomu da putnicima pomognemo napokon uživati u putovanju o kojem maštaju, kad god bude sigurno putovati.“

Dialog

Fotografija: Charles Postiaux on Unsplash