
Globalno natjecanje #BookingHero na društvenim mrežama slavi turističke djelatnike koji svakodnevno omogućuju nezaboravna putovanja i daje im priliku da osvoje iznos od 25.000 eura koji mogu potrošiti na Booking.com-u
Iza svakog nasmijanog gosta stoji predani turistički djelatnik koji će učiniti sve kako bi mu pružio nezaboravno iskustvo boravka. Takve primjere pronalazimo nekoliko milijuna puta dnevno diljem svijeta — voditelj recepcije pomaže u last-minute prosidbi na plaži ili vlasnik apartmana odveze obitelj u zračnu luku nakon što se taksi ne pojavi kako gosti ne bi propustili svoj let. Svi ovi izvanredni primjeri gostoprimstva šire se poput valova u našoj branši i temelj su svega što putovanja čini značajnima i jedinstvenima. Kako bi proslavio izuzetne doprinose svih tih pojedinaca, Booking.com je pokrenuo natjecanje Booking Heroes u okviru kojeg jedan turistički djelatnik ima priliku osvojiti iznos od 25.000 eura koji može potrošiti na Booking.com-u.
Kako bi nominirali svog Junaka i uključili ga u natjecanje, korisnici Booking.com-a diljem svijeta mogu podijeliti svoje priče na Facebooku, Instagramu ili Twitteru koristeći hashtag #BookingHero. Booking.com će odabrati tri najbolje priče o turističkim djelatnicima koji su se potrudili i činili mnogo više od onoga što im je u opisu posla kako bi svojim gostima pružili nezaboravno korisničko iskustvo. Jedan Junak i gost koji ga je nominirao osvojit će svaki po 25.000 eura koje mogu potrošiti na Booking.com-u, a dva druga Junaka i gosti koji su ih nominirali osvajaju svaki po 5000 eura koje mogu potrošiti na Booking.com-u.
„U razdoblju prije dodjele naših godišnjih priznanja Guest Review Awards, kojima se odaje priznanje smještajnim objektima zbog izvanrednih iskustava i boravaka koje pružaju gostima, želimo nagraditi i pojedince koji stoje iza svega toga: nevidljive junake koji to omogućuju,“ rekao je Peter Verhoeven, globalni direktor odjela Partner Services u Booking.com. „Naši partneri svakodnevno pružaju izvanredna iskustva i nezaboravne boravke. To je naš način da im zahvalimo na svemu i podijelimo njihove inspirativne priče s ostatkom svijeta.“
Booking.com prihvaćai nominacije za natjecanje #BookingHero na Facebooku, Instagramu i Twitteru do 30. studenog 2017., a proglašenje pobjednika bit će u siječnju 2018.
Za više informacija o uvjetima i odredbama natjecanja, molimo, posjetite: http://booking-hero.com/
PR: Dialog