Čovječe, gdje mi je putovnica?

Novo istraživanje Booking.com-a otkriva izazov koji očekuje one koji se spremaju na putovanje: pronaći putovnice i putne torbe 

Nakon mjeseci sanjarenja o tome, napokon se opet nazire mogućnost putovanja, zahvaljujući primjeni cjepiva protiv bolesti COVID-19. No, ako su putnici iz Hrvatske pomislili da bi nakon cijepljenja mogli jednostavno uskočiti u avion i odletjeti, možda će morati ponovno razmisliti, jer istraživanje Booking.com-a otkriva da se njih 17%  ne može sjetiti gdje im je putovnica, dok njih 11% ne zna gdje su stavili svoje putne torbe tijekom perioda u kojem se nije moglo putovati.

Nakon pronalaska putovnica i torbi putnici će se suočiti s još jednim izazovom: kako prepoznati samog sebe na fotografiji iz putovnice. 67% putnika iz Hrvatske priznaju da ne sliče svojoj fotografiji nakon toliko vremena provedenog kod kuće. Najčešće promjene izgleda uključuju dobivanje nekoliko kilograma (33%) i novu frizuru, a 18% njih potvrđuju da sada imaju dužu kosu.

Uvidi Booking.com-a također pokazuju da službenici granične kontrole mogu očekivati nekoliko zanimljivih promjena izgleda kad budu uspoređivali putnike diljem svijeta s njihovim fotografijama iz putovnice. Putnici iz Vijetnama bili su najskloniji mijenjanju frizure za vrijeme pandemije (23%), a zatim slijede putnici iz Meksika (20%), Indije (19%) i Kolumbije (19%). Dojmljivo je kako su indijski (22%) i kineski (20%) putnici tijekom perioda izolacije bili motivirani i da steknu bolju tjelesnu formu ili postanu mišićaviji.

Osim promjene izgleda, putnici iz Hrvatske iskoristili su ovaj produženi period daleko od obitelji i prijatelja kako bi preispitali što im je zaista važno te je 48% njih otkrilo da su ih događaji u 2020. naučili da u životu ima važnijih stvari od izgleda. Mnogi putnici širom svijeta zapravo počinju dijeliti vrlo slične vrijednosti te ih ne zanima promjena izgleda kako bi se pripremili za odlazak na odmor, a najbezbrižniji putnici dolaze s Novog Zelanda (83%), iz Danske (81%), Nizozemske (81%) i Francuske (77%).

Štoviše, putnici iz Hrvatske su nakon toliko restriktivnih mjera odlučili da više ne žele uvoditi ograničenja u svoj život, a 12% njih otkrilo je da ih najviše veseli to što može otići na odmor i ne zamarati se brojem kalorija, što se osobito odnosi na putnike iz Hong Konga (27%), Kolumbije (26%) i Francuske (26%). Umjesto toga, putnici iz Hrvatske će izvući ono najbolje iz svog iskustva, a više od polovice njih, točnije (58%) priznalo je da će se počastiti njegom i vremenom samo za sebe.

Uvidi Booking.com-a pokazuju da su se putnici širom svijeta odlučili pobrinuti za to da se sljedeći put kad odu na odmor osjećaju dobro iznutra i izvana. Sada je jedino važno to da smo nadomak tome da ponovno počnemo otkrivati svijet i stvarati uspomene za čitav život.

Dialog