
U konceptu integralnog upravljanja kvalitetom u Orebiću, i ove godine mjeri se online reputacija u gotovo svim segmentima turizma Orebića. Na osnovi ovogodišnjih 1600 mišljenja gostiju, svojim ocjenama i komentarima gosti su izrazili visoko zadovoljstvo. Istovremeno domaćini moraju biti oprezni, pratiti mišljenja gostiju i stalno proaktivno upravljati kvalitetom i cijenom.
Ocjene gostiju za pojedine segmente u turizmu su kako slijedi:
Atrakcije su ocjenjene sa 92/100
Ponuda i usluge u restoranima u vinarijama sa 94/100 na osnovi 710 recenzija
U hotelima su zadovoljstvo ocjenila 452 gosta sa ukupnom ocjenom 92/100
Gosti kampovi u Orebiću zadovoljstvo su ocjenili sa 95/100 na osnovi 177 recenzija
Plaže su ocjenjene sa 90/100
Đurđica Šimičić, direktorica tvrtke Feel Iqm d.o.o.: Apsolutno visoko zadovoljstvo gostiju daje veliku odgovornost turističkim djelatnicima Orebića da na isti način nastave rad u nastavku turističke godine. Izazovi u povjerenju gostiju snažna su poruka koja je ujedno pozivnica gostima za dolazak u Orebić u 2025. godini. Ukoliko se i dalje pokaže da su gosti zadovoljni, te da osjećaju dobar omjer cijene i kvalitete, a turistički djelatnici budu koristili sve marketing alate koji se preporučuju u integralnom upravljanju kvalitetom te praćenje tržišnih trendova, zasigurno i uspjeh ove godine ali i priprema za 2025. godinu neće izostati.
Turistička zajednica Općine Orebić