Hrvatska turistička zajednica kreirala je posebni promotivni projekt „Visit Slavonia, Share Slavonia“, koji će se na društvenim mrežama provoditi pod hashtagom #VisitSlavonia i #ShareSlavonia. Riječ je o promociji fokusiranoj na blogove i društvene mreže Facebook, Instagram i Twitter pa će tako Slavoniju, njene turističke lokalitete, običaje i delicije od 6. do 10. srpnja doživjeti poznati svjetski blogeri i influenceri s ključnih emitivnih tržišta.
„Želja nam je svijetu približiti hrvatsku kontinentalnu ponudu, posebno Slavoniju, koja ima veliki potencijal za razvoj cjelogodišnjeg turizma. U srcu turističke godine ciljano dovodimo svjetski poznate blogere, vlogere i influencere iz cijelog svijeta kako bi pokazali da i u ovom dijelu Hrvatske postoji itekako zanimljiv sadržaj za nezaboravni odmor pun doživljaja“, izjavio je direktor Staničić, nadodavši kako je promotivna vrijednost ovog projekta iznimno velika jer se procjenjuje da će objave iz Slavonije dnevno pratiti više od milijun fanova.
U provedbi projekta sudjeluju slavonske turističke zajednice te Turistička zajednica grada Zagreba gdje su influenceri i započeli svoj boravak u Hrvatskoj uz prigodan doček direktora Hrvatske turističke zajednice Kristjana Staničića i direktorice Turističke zajednice grada Zagreba Martine Bienenfeld.
„Turistička zajednica grada Zagreba usko surađuje s blogerima, vlogerima i influencerima iz cijelog svijeta te nam je posebno drago da nas je Hrvatska turistička zajednica uključila i u ovaj projekt kako bismo zajedničkim snagama prezentirali i promovirali kontinentalnu ponudu Hrvatske, uključujući i Zagreb, ne samo kao glavni grad, već kao i okosnicu kontinentalnog turizma“, poručila je Bienenfeld.
U programu sudjeluju jedni od najpopularnijih blogera i influencera na tržištima Njemačke, Poljske, UK-a, Švedske, Belgije i Nizozemske, dok jedan od blogera dolazi čak iz dalekog Japana. Među blogerima je i Wojciech Tyluś iz Poljske, koji zajedno sa suprugom uređuje blog CroLove. Riječ je o blogu koji je u potpunosti posvećen Hrvatskoj te koji na tjednoj bazi ostvaruje više od 150.000 posjeta. Autori bloga imaju i velik broj fanova na društvenim mrežama gdje promoviraju ono najbolje od Hrvatske koju smatraju svojim drugim domom, a možda i budućom stalnom adresom. Iz Njemačke je stigla poznata i na društvenim mrežama vrlo popularna Jessica Henze čije objave ostvaruju više od 250.000 pregleda na tjednoj bazi, a na Instagramu ju prati gotovo 140.000 fanova. Dodatnoj promociji Hrvatske i Slavonije u dalekom Japanu pridonijeti će bloger Yuya Matsuo, koji je nekoliko puta već boravio u Hrvatskoj i u koju se rado vraća jer smatra da je riječ o destinaciji u kojoj uvijek otkrije nešto novo. Yuya ima velik broj pratitelja na društvenim mrežama Instagram, Twitter i Facebook, a ujedno se bavi i fotografijom.
Program putovanja započinje danas u Zagrebu gdje će se blogeri, uz pratnju vodiča, upoznati s poviješću i znamenitostima glavnog grada Hrvatske, a tijekom dana će obići i ostale atrakcije poput Muzeja prekinutih veza, parkova Zrinjevac i Maksimir te manifestacije Ljeto na Štrosu. Četverodnevni boravak u Slavoniji započinje sutra u Osijeku gdje program uključuje razgledavanje znamenitosti grada uz šetnju pješačkim mostom, znanom i po imenu Most mladosti, posjet Tvrđi, kušanje vrhunskih vina, ali i piva iz prve hrvatske tvornice piva.
Program drugog dana boravka u Slavoniji uključuje posjet i obilazak Baranje, a jedna od aktivnosti uključuje čarobni Kopački rit gdje će doživjeti vožnju kanuima i tako imati jedinstvene prilike za fotografiranje bogate flore i faune. Fokus će biti i na predstavljanju bogate eno-gastronomije pa program uključuje posjet vinariji Josić, agroturizmu Ivica i Marica te Baranjskoj kući, a od aktivnosti je predviđen golf u Popovcu. Treći dan uključuje posjet Đakovu i Vinkovcima gdje će posjetiti gradske muzeje, a ostale lokalitete i ljepote doživjeti kroz vožnju biciklom, ali i brodom na rijekama Bosut i Spačva. Zadnji dan je rezerviran za Vukovar gdje program, između ostalog, uključuje obilazak destinacije Vukovar-Vučedol-Ilok, Europske destinacije izvrsnosti (EDEN), ali i posjet Muzeju vučedolske kulture, kušanje vina te vožnju Dunavom.
Dodajmo kako je cjelokupni program kreiran na temelju 218 doživljaja iz EpicWeek kampanje u sklopu koje je Hrvatska na društvenim mrežama predstavljena kao destinacija u kojoj svatko može pronaći nešto za sebe. Također, putovanje i boravak blogera u Slavoniji bit će uživo emitiran i na društvenim mrežama HTZ-a, a dodatni promotivni značaj projekta leži u činjenici što su svi blogeri, osim za teme putovanja, specijalizirani i za druge teme poput eno-gastronomije, kulture ili mode.
Tekst: HTZ