Kako sport utječe na odluke o putovanjima u 2020.

David Villa

U skladu sa svojom misijom da olakša svima da istraže svijet, Booking.com, službeni partner za rezervaciju smještaja i atrakcija za UEFA EURO 2020™, otkriva što su sve navijači spremni učiniti kako bi mogli podržati svoj tim uživo na stadionu i kako ne bi propustili ključne sportske trenutke.

Navijači diljem svijeta spremni su učiniti sve što je potrebno kako bi uživo gledali utakmicu svoje momčadi

Istraživanje Booking.com-a provedeno na 29 tržišta među više od 19.000 navijača, među kojima su navijači iz Hrvatske, pokazuje da bi gotovo polovica navijača (49%) diljem svijeta (31% navijača iz Hrvatske)u  2020. radije otputovala na utakmicu svoje momčadi nego otišla na obiteljski odmor*.

Kad je riječ o prioritetima u životu, planiranje i rezerviranje sportskog putovanja pri samom su vrhu popisa, pri čemu 43% navijača diljem svijeta (26% navijača iz Hrvatske) štedi isključivo kako bi mogli otputovati na utakmicu omiljene momčadi ili nastup omiljenog sportaša. Više od četvrtine ispitanika (26%, isto vrijedi i za 19% navijača iz Hrvatske) priznaje da su spremni potrošiti manje na rođendanski poklon djetetu ili partneru nego na putovanje na neko važnije sportsko događanje.

Navijači ostvaruju svoje sportske želje

Također je otkriveno da gotovo dvije trećine navijača (63%) diljem svijeta (57% navijača iz Hrvatske) pod svaku cijenu želi otputovati na sportsko događanje jer ne žele riskirati propuštanje povijesnog trenutka, a 73%  (84% navijača iz Hrvatske) navodi da žele iskusiti atmosferu na stadionu uživo.

Odlazak na UEFA Europsko prvenstvo™ posebno je velika želja brojnih ljubitelja sporta diljem svijeta, pri čemu gotovo jedna trećina (30%, isto vrijedi i za 51% navijača iz Hrvatske) uvrštava to na popis sportskih događanja koje žele iskusiti barem jednom u svom životu.

U skladu s velikom željom da budu na stadionu i ključnim trenucima svjedoče uživo, čini se da bi snovi navijača o odlasku na utakmice uživo mogli postati stvarnost. Booking.com potvrđuje da je prošli mjesec zabilježio osjetan porast (43%) pretraživanja smještaja u gradovima u kojima će se održati UEFA EURO 2020™ za datume prijave između 12. lipnja i 12. srpnja u odnosu na isti period prošle godine.**

Među svimgradovima domaćinima najveći je porast zabilježen u Bukureštu, Bakuu i Bilbau, gdje su pretraživanja porasla za 150% za svako od ovih odredišta u odnosu na prošlu godinu.

Kad je riječ o organizaciji i planiranju putovanja na UEFA EURO 2020™ navijači izUjedinjenog Kraljevstva, Rusije i Njemačke pokazuju da su najorganiziraniji jer se nalaze na vrhu popisa nacionalnosti koje pretražuju smještaj u gradovima domaćinima.

Ne propustite nezaboravne sportske trenutke

Uz toliko nezaboravnih trenutaka na UEFA EURO™ natjecanjima tijekom godina, ambasador Booking.com-a David Villa otkrio je svoje omiljene trenutke. Od nezaboravnih golova do zgoditaka u posljednjim trenucima, dobitnik zlatne kopačke na UEFA EURO-u 2008™ pokušao je replicirati neke od najboljih (video možete downloadati na linku) – čime je svakako doprinio iščekivanju spektakla koji slijedi ovog ljeta.

David Villa pritom je izjavio:„Ovo je veoma uzbudljiva godina za svijet sporta i jedva čekam doživjeti atmosferu uživo na UEFA EURO-u 2020 u svim zemljama domaćinima te svjedočiti brojnim nezaboravnim trenucima! S obzirom na kvalitetu momčadi ovo bi moglo biti jedno od najboljih međunarodnih natjecanja svih vremena za navijače. Stoga je nevjerojatno imati priliku putovati i biti dio svega toga.“

Dialog

Fotografija: Mark Robinson