Sakralna baština, tradicija i razvijena turistička infrastruktura veliki su potencijal za razvoj religijskog turizma u Hrvatskoj
Je li religijski turizam dio kulturnog turizma ili još jedan poseban oblik turizma, može li religijski turizam postati dio turističke ponude Hrvatske – samo su neke od tema o kojima će biti riječi na osmom Turističkom forumu kontinentalnog turizma „Kulturni turizam i perspektive razvoja religijskog turizma u Hrvatskoj“, koji će se 3. i 4. listopada održati u Pastoralnom centru u Vukovaru. Forum već tradicionalno organiziraju Turistička zajednica Vukovarsko-srijemske županije i Hrvatska gospodarska komora – županijska komora Vukovar, ove godine u suradnji s agencijom „LUX promocija“.
„Osnovni turistički identitet Vukovarsko-srijemske županije temeljen je upravo na kulturnim atrakcijama i kulturnoj nematerijalnoj baštini, a manje je poznato da ovaj prostor obiluje svetištima i crkvama koje valjanom valorizacijom mogu postati sastavni dio naše sve bogatije i kvalitetnije turističke ponude. Zbog sakralne baštine i tradicije te razvijene turističke infrastrukture, čitava Hrvatska ima veliki potencijala za razvoj religijskog turizma. Turisti koji putuju iz duhovnih i vjerskih motiva sve su zahtjevniji gosti, a u destinaciji očekuju povezivanje s lokalnim stanovništvom i očuvanim vjerskim i baštinskim vrijednostima“, ističe Rujana Bušić Srpak, direktorica Turističke zajednice Vukovarsko-srijemske županije. Dodaje kako bi taj segment turizma trebao imati više mjesta u turističkoj promociji Hrvatske s obzirom na njegovu povezanost s kulturom i eno-gastronomijom koja je u Vukovarsko-srijemskoj županiji iznimno bogata.
U to će se moći uvjeriti i sudionici Turističkog foruma, ali i svi oni koji od 1. do 7. listopada borave u ovoj županiji. U to se vrijeme u šest restorana nositelja standarda Okusi Srijema i Slavonije (Acinom salašu u Tordincima, Aquariusu u Bošnjacima, hotelu Dunav i Iločkim podrumima u Iloku, Gondoli u Sotinu, Villi Lenije u Vinkovcima) održava Tjedan okusa jeseni s najfinijim tradicijskim jelima koja se nude po promotivnim cijenama.
PR: Lollipop
Fotografija: Miro Šlafhauzer