Ljepote Gorskog kotara gledat će Nijemci, Austrijanci i Švicarci

Ljepote Gorskog kotara prikazat ćemo kroz promotivni film Kamperom kroz Hrvatsku na tržištima Njemačke, Austrije i Švicarke koja obuhvaćaju govorno područje s više od 110  milijuna izvornih govornika, poručio je s današnje konferencije za medije Petar Hrg, direktor Turističke zajednice Gorskog kotara. Dodao je kako će Nijemci, Austrijanci i Švicarci upoznati kako u Hrvatskoj postoje i svojevrsne male Alpe s čijih vrhova pogled doseže do Jadranskog mora po čemu smo jedinstveni u Europi. 

Suradnjom TZ Gorskog kotara i Nacionalnog parka Risnjaka optimiziralo se ulaganje u promociju destinacije kroz jedinstven format promotivnog filma gdje će poznati njemački glumac Oliver Hörner pokazati najljepše kutke goranskog kraja.  „Na području NP Risnjak snimit će se kadrovi na najatraktivnijim lokacijama kao što su vrh Risnjaka i izvor rijeke Kupe, Centri za posjetitelje u Kupskoj dolini te usluge u posebnim oblicima turizma kao što su sportski ribolov na Kupi gdje će se demonstrirati sportski ribolov i promatranje životinja u njihovom prirodnom staništu. Primjerice, uživanje u pogledu na spretne divokoze u NP Risnjak.“ – istaknuo je Mario Antolić, ravnatelj NP-a Risnjak. Uz lokalitete u Nacionalnom parku u Gorskom kotaru snimat će Lokvarsko jezero, kultno kaubojsko selo Roswell gdje je snimana njemačka trilogija o Winnetou, špilja Vrelo u Fužinama, kanjon Kamačnik u Vrbovskom i Centar za velike zvijeri u Staroj Sušici.

Film koprodukcijski potpisuju hrvatski Pointers travel i berlinski Blue planet koji je u svojih više od dva desetljeća iznjedrio brojne promotivne filmove prikazujući više od 70 svjetskih destinacija. Emitirat će se direktno na DACH (Njemačka, Austrija i Švicarska) tržištima ali i šire te na nekim od najgledanijih TV kanala kao što su N-TV, Apple TV, Samsung TV Plus, Amazon Prime on Demand, Anixe, RTL-Mediathek-online i dr.  “Ovo nam je četvrta produkcija s Blue planet renomiranom njemačkom kućom, a format se pokazao kao iznimno uspješan. Kratkom reportažnom formom filma uz poznato lice Olivera ispričat ćemo zanimljivu priču o Hrvatskoj, a emitirat će se minimalno 40 puta na osam TV postaja što nam jamči izvrstan doseg.  Gorski kotar i Nacionalni park Risnjak uz spoj s morskim destinacijama pokazat će svu ljepotu Hrvatske što će zasigurno primamiti posjetitelje s ovog područja.“ – istaknuo je Krunoslav Weinpert, hrvatski producent i direktor tvrtke Pointers travel.

Hrg je kazao kako su posjetitelji s njemačkog tržišta vrijedni ulaganja i njegovanja jer su i prošle godine prepoznali destinaciju kao sigurnu te da su u strukturi posjetitelja najrezistentniji i na krizna vremena, najbrže su se vratili u goranski kraj. Ujedno najduže se zadržavaju u destinaciji. DACH tržišta, poglavito Njemačka, u strukturi stranih posjetitelja Gorskog kotara su najzastupljeniji te su u prošloj godini od ukupno stranih posjetitelja generirali više od 31% dolazaka i više od 35% noćenja. 

TZ Gorskog kotara

Fotografije: Pointers travel