
Novi katalog predstavlja preko 60 skijaških destinacija s preko 320 objekata u Austriji, Italiji, Francuskoj i Sloveniji te novost u ponudi – Francusku à la carte.
Atlasovi klubovi s licenciranim školama skijanja jamče sigurno i zabavno prvo skijaško iskustvo, a tu je i organizirani autobusni prijevoz za neke od destinacija u ponudi. Kako klijenti ne bi ostali bez najpopularnijih smještajnih kapaciteta, Atlas je pripremio i ekskluzivan zakup objekata u terminu školskih praznika, poput Sporthotela Sillian u austrijskom Tirolu, popularnoj destinaciji za Atlasove goste.
Hrvatski skijaški tjedan pada u razdoblju niske sezone na većini skijaških destinacija te je Atlasova zimska ponuda cjenovno prilagođena svim ljubiteljima zimskog odmora. Tu je i Atlas luxury ponuda za prave skijaške hedoniste s 11 vrhunskih objekata s wellness & spa centrima, izvanrednom hotelskom uslugom te restoranima od kojih neke krase Michelinove zvjezdice ili Haube.
Tomislav Varga, predsjednik Uprave Atlasa pred novu skijašku sezonu je izjavio: „Nakon uspješne turističke sezone u Hrvatskoj koja je rasla između 30 i 40%, puno očekujemo i od zimskog razdoblja, djelomično i zbog činjenice da hrvatski skijaški tjedan terminom prate i školski praznici uz koje se veže velik dio klijenata. Već sada bilježimo rast prodaje first minute aranžmana. Osobito nas veseli što smo tržištu ponudili izravan charter let za vrhunska francuska odredišta, što je pozdravilo i Veleposlanstvo Francuske, kao i naši francuski partneri. Ovime prekidamo trend pozicioniranja Francuske kao niskobudžetne skijaške destinacije za hrvatske skijaše te nudimo ono najbolje od ove vrhunske skijaške i gastro destinacije, što je tržište već prepoznalo te bilježimo i prve rezervacije.“
PR: Atlas