Novi vizualni identitet Turističke zajednice područja Kupa

Početkom ožujka 2021.godine odabrano je rješenje vizualnog identiteta logotipa Turističke zajednice područja Kupa. Autor rješenja je magistar dizajna Martin Peranović.

„Kroz istraživanje o rijeci Kupi i područjima kojima teče, nisam se mogao otrgnuti dojmu koliko bogat vizualni karakter nudi tok same rijeke. Grafizmi rijeke koji su upisani na topografskim kartama izazvali su me iskoristiti ih upravo takve sirove, kao komunikacijski jezik kojim sam se poslužio pri oblikovanju identiteta. Eksperimentalnim pristupom izrezivao sam kolaže specifičnih riječnih tokova i tehnikom pojednostavljivanja i vektorizacije oblika dizajnirao sam lettering koji koristim kao osnovni vizual. Identitet odiše prirodnim duhom, kreativnošću, spontanošću, radošću i poziva na avanturu”, pojasnio je autor novog loga Martin Peranović.

Ovaj nagrađivani član Hrvatskog dizajnerskog društva i Hrvatske zajednice samostalnih umjetnika rođen je 1989. godine u Otoku, a živi i radi u Zagrebu.

TZ područja Kupa