Rivijera Crikvenica predstavila se međunarodnim kupcima, sudionicima Meetex-a

U već tradicionalnom terminu u ožujku, Zagreb je od 12. do 14. ožujka 2024. ugostio novo izdanje Meetex-a, međunarodne kupce kongresno-incentive industrije.
Radi se o najvećem međunarodnom B2B okupljanju profesionalaca kongresne industrije, a ovo šesto izdanje Meetex-a okupilo je preko 200 sudionika iz cijelog svijeta. Poslovni turizam je od velike važnosti za razvoj turizma općenito u destinaciji tijekom cijele godine jer se najčešće odvija u proljeće i jesen, čime se produžuje sezona i to na vrlo kvalitetan način. Njihova potrošnja je minimalno dva puta veća od potrošnje gostiju koji preferiraju klasičan odmor, a posebno su u porastu incentive putovanja.
Osim velikog broja sastanaka, networkinga i druženja, organizirana su pred- i poststudijska putovanja za gostujuće kupce iz Europe, Amerike i Azije u hrvatske kongresno-incentive destinacije, a jedna od njih je bio i Kvarner.
Skupina koja je odabrala Kvarner stigla je u Crikvenicu 15. ožujka u popodnevnim satima. U organizaciji Turističke zajednice Grada Crikvenice predstavljena im je turistička ponuda destinacije, upoznali su se s autohtonim proizvodima te kušali vina Vinarije „Pavlomir“, a kako bi što bolje upoznali Rivijeru Crikvenica, organizirana im je vožnja brodom „Mali Marino“. Partner Meetex-a je i hotel „Miramare“, koji ih je ugostio i upoznao s ponudom hotela, uključujući i mogućnosti za kongresne aktivnosti. Agentima iz Mađarske, Njemačke, Francuske, Nizozemske, Poljske, Engleske, Kanade, Norveške i Kine se Kvarner kao vrlo raznolika destinacija svidio te su mnogi uočili i istaknuli veliki potencijal regije koju će uključiti u svoje buduće aktivnosti. Posebnosti Rivijere Crikvenica kao dugogodišnje prepoznatljive oaze zdravlja, s brojnim outdoorwellness i gastro sadržajima, oduševile su agente koji su obećali povratak.
„MICE nam je, kao cjelogodišnji oblik turizma, izuzetno bitan jer se mi zalažemo i trudimo da naša rivijera živi 365 dana godišnje. Predstavili smo agentima svoju ponudu i vjerujemo da će Rivijera Crikvenica, zajedno s cjelokupnom ponudom, biti prepoznata kao pravi izbor za organizaciju poslovnih putovanja“, rekla je direktorica TZG Crikvenice Marijana Biondić.

TZ Crikvenice