TURISTIČKA ZAJEDNICA KVARNERA POSTIGLA IZVRSNU MEDIJSKU POKRIVENOST NAKON STUDIJSKOG PUTOVANJA NJEMAČKIH NOVINARA KOJI SU POSJETILI KARNEVALSKA DOGAĐANJA NA KVARNERU 

OBJAVE NJEMAČKIH NOVINARA DOSEGLE VRIJEDNOST OD NEKOLIKO STOTINA TISUĆA EURA 

TZ Kvarnera ostvarila je izvanredne medijske rezultate zahvaljujući suradnji s uspješnom i nagrađivanom PR agencijom za njemačko govorno područje ART Redaktionsteam, koja već 10. put zaredom drži mjesto među prvih 10 u konkurenciji više od 300 PR agencija njemačkog govornog područja. 

Šest novinara iz Njemačke i Austrije posjetilo je Kvarner kako bi sudjelovali u karnevalskim događanjima, ali i uživali u lokalnoj eno-gastronomskoj ponudi. Posebno osmišljeno tematsko studijsko putovanje posvećeno karnevalu i lokalnoj gastronomiji uključivao je posjet Opatiji, Kastvu, Matuljima i Rijeci. 

Novinari su tako uz razglede destinacija, sudjelovali i na Zvončarskoj smotri u Matuljima, zatim Humanitarnom karnevalskom gala partyju u Guvernerovoj palači te su pratili Međunarodnu karnevalsku povorku koja je prošla riječkim Korzom i tako označila veliku završnicu Riječkog karnevala.

Tijekom ovog razdoblja, objave su dosegle ukupnu vrijednost od nekoliko stotina tisuća eura i plasirane su u više od 20 njemačkih novina, čime je dodatno podignuta  medijska vrijednost i prepoznatljivost Kvarnera na njemačkom tržištu. 

Među novinarima su također bili predstavnici renomiranih medijskih kuća poput RND (RedaktionsNetzwerkDeutschland), ARCD Automobilclub Magazin, t-online i ECHO Medienhaus.

Trodnevni program studijskog boravka novinara organiziran je uz potporu HTZ-a i u suradnji s Turističkim zajednicama grada Rijeke, Opatije, Kastva i općine Matulji.

„Naša karnevalska tradicija postala je ključni dio ponude Kvarnera, osobito u predsezoni. Grupa novinara bila je oduševljena bogatstvom naše karnevalske baštine i događanjima koja su iz nje proizašli te su osim toga uživali u našoj iznimnoj eno-gastronomskoj ponudi. Studijska putovanja novinara predstavljaju izvrstan alat za promociju destinacija, jer putem osobnih doživljaja prenose autentičan doživljaj i sve ljepote koje destinacija nudi“, rekla je dr.sc. Irena Peršić Živadinov.

Ukupna vrijednost objava o Kvarneru u medijima njemačkog govornog područja dosegle su impozantnu vrijednost od gotovo 4 milijuna eura tijekom 2024. godine. Ovaj vid promocije dodatno potvrđuje važnost studijskih putovanja novinara kao izvrsnog alata za promociju destinacija. 

TZ Kvarnera