
Prestižni certifikat dodjeljuje se agencijama koje su, s ciljem međunarodne konkurentnosti, u svoje poslovanje uvele sustav upravljanja kvalitetom. Certifikate je članovima Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) uručio Gari Cappelli, ministar turizma, i Tomislav Fain, predsjednik UHPA-e Udruga hrvatskih putničkih agencija je zajedno sa svojih četrdeset agencija
uspješno provela projekt obnove certifikata sustava upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001:2008 i tranziciju na ISO 9001:2015. Certifikaciju je provela certifikacijska kuća Lloyd’s Register Quality Assurance.
Projekt je podržalo i Ministarstvo turizma Republike Hrvatske te je svečanoj dodjeli certifikata ISO 9001:2015, održanoj 15. prosinca 2017. godine, prisustvovao i ministar turizma Gari Cappelli koji je predstavnicima agencija uručio certifikate. Ministar turizma istaknuo je važnost turističkih agencija i njihovih zaposlenika za kvalitetan i održivi razvoj hrvatskog turizma te izrazio punu potporu Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice projektima UHPA-e: „Čestitam svim agencijama koje su ovaj prestižni certifikat zaslužile predanim radom i uspostavljanjem sustava upravljanja kvalitetom kojim postaju konkurentnije na turističkom tržištu, ali i samoj Udruzi.
Ponuda putničkih agencija jedna je od najvažnijih stvari u razvoju turizma, motivator dolazaka naših posjetitelja te pruža dodatnu vrijednost cjelokupnom turizmu. Stoga ćemo u Ministarstvu turizma i dalje pratiti i podržavati rad Udruge hrvatskih putničkih agencija i njenih članica koje niz godina rade na kvaliteti i garanciji da gosti znaju što mogu očekivati od turističkih agencija.“
Predsjednik UHPA-e Tomislav Fain pozdravio je prisutne članove i goste. „Iza nas je odlična turistička godina u kojoj smo ostvarili rekordnih 100 milijuna noćenja.
Veliki doprinos tom uspjehu dale su svakako i turističke agencije. Gledajući ostvareni promet u ovoj godini, posebice želim skrenuti pozornost na porast prometa u predsezoni i posezoni. U tom razdoblju se glavnina prometa ostvaruje upravo preko turističkih agencija. Lijepo je vidjeti da su agencije važan čimbenik u turističkom sektoru, te ćemo sigurno našim radom, kreativnošću i u budućnosti, bez obzira na sve izazove i prijetnje koje su pred nama, to i ostati“, naveo je predsjednik UHPA-e.
Norma ISO 9001:2015 međunarodno je priznata norma koju je uvela Međunarodna organizacija za standardizaciju (ISO) za sustave upravljanja kvalitetom. Uspješno implementiran sustav upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001:2015 i poslovanje u skladu sa zahtjevima ove norme opće je prihvaćen način rada kojim se osigurava sadašnjim i budućim kupcima ili partnerima očekivana kvaliteta proizvoda i usluga. Turističke agencije certifikatom ISO 9001 dokazuju opredijeljenost za pružanje kvalitete usluga, sustav kontrole kvalitete proizvoda i usluga te usmjerenost na njihovo stalno poboljšavanje. Upravljanje kvalitetom pomaže u boljem razumijevanju i praćenju potreba kupaca, postizanju većeg stupnja zadovoljstva i povjerenja kupaca-korisnika, efikasnijem poslovanju, povećanju produktivnosti i profitabilnosti poduzeća, poboljšavanju interne komunikacije kao i ostvarivanju kontinuiranog rasta i razvoja.
Projekt ISO certifikacije UHPA je pokrenula 2012. godine što je rezultiralo certifikacijom prve grupe članova Udruge u 2014., druge grupe u 2015. godini, te recertifikacijom četrdeset članova 2017. godine. Danas je UHPA prva strukovna udruga u turizmu u Hrvatskoj koja je nositelj certifikata ISO 9001:2015 te jedna od rijetkih koja je u proces certifikacije ušla s mrežom svojih članova te uspješno provela projekt implementacije i certificiranja sustava upravljanja kvalitetom.
PR