Četvrtu godinu zaredom Međunarodni sajam turizma Place2go otvorio je svoja vrata posjetiteljima. Ministar turizma Republike Hrvatske Darko Lorencin na svečanom otvorenju sajam je proglasio službeno otvorenim, a brojnim znatiželjni putnici, ljubitelji prirodnih ljepota, avanturisti i zaljubljenici u čudesan svijet putovanja od 13. do 15. ožujka u Boćarskom domu imat će priliku upoznati brojne egzotične, ali i nama bliže zemlje koje će se predstaviti na sajmu, prisustvovati brojnim predavanjima, a u gastronomskom dijelu isprobati ukusne specijalitete i kupiti zanimljive proizvode.
Na ovogodišnjem Place2go sajmu sudjeluje preko 170 izlagača iz čak 18 zemalja. Tako će posjetitelji moći saznati što ih očekuje u egzotičnim i dalekim zemljama poput Tajlanda, UAE, Irana, Malezije, Indije, Japana, Tunisa, Turske, Kine, Rusije…, ali i onim bližim, no ništa manje zanimljivim, poput Njemačke, Bugarske, Austrije, Slovenije, Mađarske, Srbije. Tu su i neki potpuno novi izlagači koji dolaze iz Belgije, pa čak i daleke Namibije. Cilj sajma je iz godine u godinu putnicima ponuditi šarolikije i interesantnije ponude, potaknuti ih da se odvaže posjetiti dalje destinacije koje im se čine nedostupne, ali ih i upoznati s nepoznatim informacijama o bliskim destinacijama o kojima su možda mislili da već sve znaju i da ih ne mogu iznenaditi. Na sajmu se nalaze i brojni hrvatski izlagači koji se pripremaju za nadolazeću ljetnu sezonu ali i nude cjelogodišnje destinacije te prijedloge za jednodnevne i vikend izlete. Kao i uvijek na sajmu su prisutne i brojne aviokompanije, hoteli, resorti, toplice i wellness centri.
Direktorica sajma Damjana Domanovac na otvorenju Place2go sajma je izjavila:’Drago nam je kada svake godine vidimo ista lica, ali i kada nam se pridruže nova lica. Kada vidimo ista lica to znači da dobro radimo svoj posao i da nam se vraćate, a nova lica znače da se dobar glas o nama širi dalje. Želim se svima zahvaliti, za nas je ovo velika stvar. Na ovom se projektu radi cijeli godine i krajnji rezultat ćemo imati prilike vidjeti.’
Na pozornici u sklopu sajma održavat će se razna predavanja i prezentacije, a novost u organizaciji ove je godine B2B dio, stoga je sajam u petak do 14 sati zatvoren za posjetitelje. Time se želi poslovnim posjetiteljima omogućiti da održe konstruktivne sastanke i dogovore buduću suradnju s izlagačima.
Značaj sajma velik je za Zagreb, ali i za cijelu Hrvatsku, a Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice grada Zagreba prilikom svečanog otvorenja sajma je izjavila:’ Turistička zajednica uistinu je ponosna da je grad Zagreb četvrti put domaćin ovog Međunarodnog sajma turizma. Prema brojkama vidimo da je ove godine čak 20 posto više izlagača nego prošle godine. Posebno nas veseli da je ove godine, osim prema izlagačima, sajam dobio i jednu poslovnu, dodatnu komponentu. Pozdravljam i zahvaljujem se na ovom poslovnom djelu i B2B radionici gdje će se turistička industrija uspjeti susresti, razmijeniti ideje i sklopiti nove poslove. Turistička zajednica grada Zagreba ove godine sudjeluje s projektom ‘Kultura turizma’, radi se o tome da s pet gimnazija i srednjih škola pokazujemo učenicima sve ono što je važno u turizmu i u kulturi grada Zagreba te da to znanje prenesu među mladim generacijama. Stoga vas pozivam na štand Turističke zajednice grada Zagreba gdje su izloženi njihove projekte. Čestitam četvrti rođendan, nadam se da ćemo druge godine biti u još većem broju. Izlagačima, posjetiteljima i turističkoj industriji želim puno uspjeha.’
Četvrti po redu Međunarodni sajma Place2go službeno je otvorio ministar turizma Republike Hrvatske Darko Lorencin te tom prilikom istaknuo:’Posebna mi je čast biti na četvrtom po redu Međunarodnom sajmu turizma, ovaj sajam ima još puno prostora i stoga pozivam sve, one koji to još nisu učinili, da se pridruže ovom sajmu, pogotovo domaće izlagače. Mislim da ovaj sajam u budućnosti ima itekako lijep prostor da, ne samo u Hrvatskoj, već i u ovom dijelu Europe, pokaže mogućnosti putovanja. Želim istaknuti da je Hrvatska rastuća turistička destinacija i da je ponovno, po podacima na razini svjetske turističke organizacije, turizam djelatnost koja na globalnoj razini prikazuje rast. Smatram da je i Hrvatska u onom manjem dijelu emitivna zemlja i te da će naši građani ovih dana sajmu moći vidjeti što se diljem svijeta pruža. Izmjena je uvijek dobrodošla i uspoređivanje je uvijek dobrodošlo. Naša zemlja je prelijepa, no treba putovati i upoznavati nove kulture i nove zemlje. Ono što me posebno veseli je gastronomska komponenta na sajmu. Drago mi je da zemlje čiji su izlagači ovdje prisutni imaju priliku izložiti i svoju gastronomiju. Vjerujem da će i taj segment u budućnosti jačati te što i mi sami imamo više prostora pokazati naše eno i gastronomske potencijale. Iskrene čestitke organizatorima na svom dosadašnjem trudu, jako puno uspjeha na ovogodišnjem sajmu kao i svim budućima te da broj bude beskonačan.’
Bogata nagradna igra Place2go putovnica postala je svojevrstan zaštitni znak sajma, a posjetitelji ni ove godine neće ostati razočarani – očekuje ih putovanje u London, Pariz, smještaj u Las Vegasu, aviokarte za Dubai, Istanbul u business klasi, wellness vikend, putovanje u Mađarsku, Beograd, dizajnersko pokućstvo te koferi.
Gastronomija je nezaobilazni dio putovanja, a Gastro street na Place2go-u posjetiteljima nudi raznolike i zanimljive restorane u poznatim kućicama u dvorani Balon. Ove godine tu su bavarski Maximilian, japanski Binimoto, iranski Karavansaraj, indijski Maharadja, turski Lokma, azijski Wok by Matija, Ruske delicije pripremat će omiljena jela ruskih velikana, Hotel Tomislavov dom najbolje kontinentalne specijalitete, Brko i Brko ličke, a Sora catering istarske. Na Place2go marketu moći će se kupiti različiti autohtoni i egzotični proizvodi, od začinskog bilja, ulja, umaka, belgijske čokolade, egzotičnog voća i povrća sve do nakita i prirodne kozmetike.
Ove godine Place2go ostvario je i modnu suradnju s renomiranim modnim brendom Hippy Garden, pa će tako službena uniforma Place2go sajma biti odjeća ukrašena licitarskim srcem Hippy Gardena, koji je na suvremen način tradicionalni hrvatski suvenir implementirao u modnu priču. Nastavlja se i suradnja sajma Place2go i humanitarne udruge Kolajna ljubavi, koja aktivno djeluje na području Hrvatske, BiH, ali i Afrike u cilju poboljšanja života djece putem obrazovanja.
Sajam se održava pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma Republike Hrvatske te uz podršku Hrvatske turističke zajednice, Saborskog odbora za turizam, Grada Zagreba, Turističke zajednice grada Zagreba i Tržnica Zagreb.
Radno vrijeme sajma
Glavna dvorana:
Petak 13. 3.
10 – 14 sati – B2B ulaz samo sa akreditacijama i pozivnicama
14 – 19 sati – otvoreno za sve posjetitelje, ulaz besplatan
Subota i nedjelja 14. i 15.3.
10 – 19 sati – otvoreno za sve posjetitelje, ulaz besplatan
Dvorana Balon:
Petak – nedjelja 10 – 20 sati, ulaz besplatan