9. Vino.com festival: Nikad bogatiji

Deveto izdanje Vino.coma Zagreb je iza nas s nikad bogatijom ponudom vina i ponešto žestica te raznih delikatesa za koje je bio rezerviran prostrani šator na terasi hotela Esplanade.

Vrijedno je pohvale što je organizator, prof. Ivan Dropuljić, ove godine pružio priliku, uz strogu selekciju, da se predstavi i nekoliko malih hrvatskih pivovara, iako ih je u tragovima bilo i ranijih godina.

vino 2

Cijena ulaznice od 100 kuna očito za mnoge poklonike dobre kapljice nije bila previsoka, jer je u dva festivalska dana zabilježeno više od 8000 posjetitelja, uz neizbježne ‘čepove’ po hodnicima i dvoranama zagrebačkog visokokategornika. To je već nadmašivalo objektivne mogućnosti kvalitetne prezentacije više od 300 izlagača, a donekle ometalo i ozbiljnije čašice poslovnih razgovora. Bit će prava mudrost ubuduće naći balans između financijskih potreba organizatora te želje da se izađe u susret i profesionalcima i ‘običnim’ vinoljupcima.

Vino.com ulazi u svoju desetu godina, a jubilej obvezuje i na veća očekivanja, na što će, nadajmo se, prof. Dropuljić i njegov organizacijski tim uspjeti uzvratiti još boljim, ne nužno i većim festivalom.

 

 

M. T. i E.F. / Foto:  Rene Karaman i vino.com