Coca-Cola ove godine obilježava stotinu godina od nastanka svoje izvorne bočice (Contour Bottle) prepoznatljive po oblinama i konturama zahvaljujući kojima je i postala jedinstvenom ikonom diljem svijeta.
U Hrvatskoj je prvo događanje u povodu proslave stotinu godina slavne bočice održano u Zagrebu na Cvjetnom trgu. Tom su se prigodom svi obožavatelji imali priliku družiti sa zaštitnim licima svjetske kampanje – Marilyn Monroe i Elvisom Presleyem – te na poklon dobiti jedinstvenu Coca-Colinu staklenu bočicu. Proslava stotoga rođendana bit će obilježena i u Osijeku, Rijeci, Splitu te u drugim hrvatskim gradovima.
Dio su svjetske i cjelogodišnje proslave jubileja Coca-Coline bočice glazbene legende Marilyn Monroe, Elvis Presley i Ray Charles. Osim što s popularnom bočicom dijele status američkih ikona poznatih diljem svijeta, ujedno su i sami bili veliki obožavateljima Coca-Cole, a u kampanji ‘Poljubi za radost’ ovjekovječili su trenutak ‘ledenoga poljupca’. ‘Pozivamo i sve naše potrošače iz više od 130 država da se prisjete posebnosti ledeno hladnoga poljupca s bočicom Coca-Cole koji su svi toliko puta doživjeli’, poručila je voditeljica robne marke Coca-Cola u Hrvatskoj Maja Stojević te pozvala građane da se odazovu događanjima koja tvrtka priređuje u povodu rođendana slavne bočice.
Put Coca-Coline bočice započeo je davne 1915. kad su proizvođači staklene ambalaže diljem SAD pozvani da osmisle i razviju karakterističnu i posebnu bocu – ‘prepoznatljivu i u mraku’. Natječaj je bio odgovor na težnju konkurentskih tvrtka za oponašanjem ambalaže tada već vrlo popularnoga pića. Oblik i linije zrna kakaa nadahnule su tvrtku The Root Glass iz savezne države Indiane u oblikovanju jedinstvene Coca-Cola bočice, kakvu poznajemo i danas.
Dizajn koji je potpuno izdvaja i čini prepoznatljivom već na dodir potvrđuje njezin status društvene ikone, što se i potvrdilo tijekom vremena. Osim toga, nadahnula je brojne umjetnika filma, dizajna i likovnih umjetnosti – od Salvadora Dalija preko Andyja Warhola do Dolce & Gabbana. Sva su njihova djela, kao i nova djela suvremenih umjetnika, dio svjetske cjelogodišnje kampanje kojom tvrtka The Coca-Cola Company tijekom cijele ove godine slavi stoti rođendan svoje legendarne bočice.