dm potvrdio vodeću poziciju i u 2015. godini

U zagrebačkome Matisu, dm je predstavio poslovne rezultate koji su potvrdili vodeću poziciju na tržištu drogerijskih proizvoda. U poslovnoj godini 2014./2015. dm je u Hrvatskoj ostvario 1,964 milijardi kuna prometa, a udio dm-a na ukupnom tržištu drogerijskih proizvoda dosegnuo je 26,78 posto.

‘dm je i dalje lider na tržištu drogerijskih proizvoda. U modernizaciju i kvalitativno širenje naše prodajne mreže, koja broji 154 prodavaonice, investirali smo 31,8 milijuna kuna’, istaknuo je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.

Godišnje istraživanje Ipsos Pulsa (N=500, listopad 2015.) pokazalo je kako građani u dm-u najčešće i najradije kupuju kozmetičke proizvode. Proizvode dm robne marke redovito ili povremeno kupuje 88 posto ispitanika, a 63 posto lojalnih ispitanika navodi izvrsnu cijenu i kvalitetu robne marke kao razlog lojalnosti dm-u. Istraživanje je također pokazalo kako građani dm percipiraju kao uglednu tvrtku koja nudi ugodno i povoljno iskustvo kupovine. Ispitanici su izjavili kako dm, u odnosu na druge trgovačke lance, najviše brine o kupcima i djelatnicima.

‘Kada smo 1996. godine otvorili prvu prodavaonicu u Hrvatskoj, s desetak djelatnika i bez velike logistike, vjerovali smo kako se možemo timski razvijati i rasti s tvrtkom. Danas, uz prosječnu plaću u prodavaonicama višu od 8.600 kuna, djelatnike i dalje potičemo na profesionalni i osobni razvoj. Organizirali smo 96 radionica i seminara za djelatnike te potaknuli njih 593 da se uključe u volonterske aktivnosti u svojoj zajednici’,  izjavila je Ana Fostač Krilčić, voditeljica Resora ljudskih resursa u dm-u.

U sklopu programa pogodnosti ‘Svijet prednosti’, dm je u protekloj poslovnoj godini odobrio više od 182 milijuna kuna popusta. Svaki peti građanin Hrvatske barem je jednom iskoristio svoju karticu ‘Svijeta prednosti’, a 80% djece rođeno u Hrvatskoj u 2014. godini dio je dm babybonus programa. Poseban naglasak u protekloj poslovnoj godini bio je na razvoju koncepta ‘Dobre cijene u svako vrijeme’ koji kupcima jamči da se cijena proizvoda neće mijenjati tijekom najmanje četiri mjeseca.

U poslovnoj godini 2015./2016., u kojoj će obilježiti 20 godina poslovanja u Hrvatskoj, dm će investirati 50 milijuna kuna te broj prodavaonica povećati na 160.

P. R.