Etika i ekologija kao načela poslovanja

Za uspješno poslovanje 21.stoljeća – u društvenom, etičkom i ekološkom smislu postalo je nemoguće izostaviti njegovu društveno odgovornu i održivu odrednicu. Kako bi ono izrijekom uključivalo i životinje zadatak je Ab ovo kampanje Udruge Pobjede. Ova organizacija priključila se svjetskoj koaliciji za ukidanje kaveza – Open Wing Alliance-u te aktivno radi na informiranju hrvatski  tvrtki i javnosti o globalnom cage-free trendu.

Kako u Hrvatskoj ima tvrtki koje već dugi niz godina posluju društveno odgovorno i čije etičke vrijednosti od samih početaka poslovanja obuhvaćaju i više standarde zaštita životinja, zagrebačke tvrtke Biovega d.o.o. i Bio Era d.o.o. – točnije njihove bio & bio trgovine i Greenpoint restoran odlučile su javno dati  podršku globalnoj cage-free inicijativi. Javno obznanjujući svoje poslovanje vezano uz nabavu jaja na vlastitoj mrežnoj stranici, ove hrvatske tvrtke osim transparentnosti cage-free poslovanja prema klijentima pružaju primjer dobre prakse, ali i poticaj mnogim hrvatskim tvrtkama koje su odlučile krenuti putem održivosti!

Njihove cage-free izjave možete pročitati ovdje (bio&bio) i ovdje (Greenpoint).

Ab ovo kampanja drži kako je odabir društveno prihvatljivijih praksi poslovanja – i prema životinjama i prema javnosti koja ih podupire itekako poželjna odrednica etičnoga poslovanja 21. stoljeća te pozivamo sve hrvatske tvrtke da postanu dijelom cage-free trenda!

Ovakvo javno obvezivanje dio je društveno odgovornog poslovanja mnogih  vodećih svjetskih brendova  poput Nestle, Danone, Unilever, Mc Donalds, Burger King, Tesco, Aldi, Metro C&C, Lidl, Barilla, Mars, ali i vodećih hotelijerskih  imena poput Marriott International, Hilton, Best Western, Westin….

Za više informacija posjetite mrežnu stranicu abovo-campaign.com

Green Point: Sanja Lipošek

Ab ovo kampanja: Zrinka Košta