Grad Beč pruža podršku građanima u samoizolaciji

Gradska služba za unaprjeđenje stanovanja pokrenula je takozvani „susjedski telefon“ kako bi građanima olakšala svakodnevicu u njihova četiri zida

Usred prijetnje od koronavirusa austrijska je prijestolnica odlučila uvesti dodatne usluge za podršku svojim građanima. Stoga je bečka služba za unaprjeđenje stanovanja „Wohnpartner“, koja se u ime Grada Beča zalaže za dobrosusjedske odnose oko 500.000 Bečanki i Bečana u zgradama poticane stanogradnje, pokrenula novu telefonsku liniju za sva pitanja vezana uz susjedstvo.

Uz glavnu gradsku telefonsku liniju, koja je zadužena za općenite upite o koronavirusu, građanima je od sada radnim danom između 9 i 16 sati dostupan i takozvani „susjedski telefon“. Cilj ove inicijative, koja je pokrenuta u suradnji s bečkim Uredom za donošenje hitnih mjera, jest saslušati poteškoće s kojima se ljudi u ovoj situaciji suočavaju, pokazati razumijevanje i pomoći im da prevladaju svoje strahove. Stoga će posebno obučeni stručnjaci, između ostalog, odgovarati na sljedeća pitanja: Kako olakšati svakodnevicu ljudima starije životne dobi, ne ugrozivši pritom njih ili sebe? Što s djecom kada ne mogu izaći u park ili na igralište? Koje mogućnosti za igru, učenje i zabavu postoje za djecu i mlade kada ne mogu napustiti svoje domove?

Na ova pitanja građana u pojedinim gradskim okruzima i četvrtima odgovarat će djelatnici iz čak devet podružnica službe „Wohnpartner“. Osim uobičajenog savjetovanja ovom se inicijativom omogućuje i bolje umrežavanje stanara, bilježe se njihove potrebe i želje te traže odgovarajuća rješenja. Uz to, služba će evidentirati i posredovati dobrovoljce koji su voljni pomoći, prikupljat će, razmatrati i provoditi ideje stanara te komunicirati putem postojećih grupa na Facebooku. Promicat će i zanimljive inicijative poput razmjene knjiga, igara i biljaka – naravno isključivo uz pridržavanje odgovarajućih sigurnosnih propisa o kojima će se građane intenzivno informirati.

Članica bečkog poglavarstva za stanogradnju, Kathrin Gaal, naglasila je da ovakve krizne situacije dokazuju koliko je snažno zajedništvo među Bečankama i Bečanima te da je ova nova usluga također dio tog zajedništva jer „kada ljudi trebaju pomoć, Grad je tu za njih“.

EurocommPR

Fotografija: © Westend61 / Getty Images