
Investicija vrijedna više od dva milijuna eura wellness ponudu Rogaške Slatine podiže na novu razinu
Na 1200 četvornih metara novog ROI Spa centra, koji se uskoro otvara u Hotelima Rogaška, prostirat će se mineralne, finske i turske kupelji, biljne i infracrvene saune, slane sobe za inhalaciju, tuševi doživljaja, tepidarij s grijanim ležaljkama, prostori za relaksaciju i vanjskirelax bazen s termomineralnom vodom. Riječ je o investiciji vrijednoj više od dva milijuna eura koja će wellness i zdravstvenoj ponudi Rogaške Slatine dati novu dimenziju, a Hotelima Rogaška novu dozu luksuza.
Rituali, tretmani i terapije ovog novog spa centra temeljit će se na balneološkim postupcima, odnosno na ljekovitim svojstvima vode u cilju prevencije i liječenja raznih bolesti. Tako ćete u ROI Spa moći isprobati ljekovito blato za umorne mišiće i bolove u zglobovima i kralježnici, mineralne kupke koje omogućuju prodiranje magnezija kroz kožu i tako pomažu relaksaciji mišića i poboljšanju cirkulacije, kupke sa CO2 koje poboljšavaju perifernu cirkulaciju te suhe C02 kupke, a novost su ljekoviti oblozi od gline i mineralne vode koji se rade na posebnom vodenom krevetu.
Gosti iz Hrvatske ponovo otkrivaju Rogašku Slatinu
„Naši gosti potvrdit će vam da su Hoteli Rogaška – Grand Hotel Sava**** superior i Hotel Zagreb****,među najvećim i najljepšim u Rogaškoj Slatini. Vodu iz Rogaške Slatine, čija su ljekovita svojstva poznata već više od 400 godina, u našem je hotelu pio Franjo Josip, car Austrije i kralj Ugarske. U 19. stoljeću koncesiju za punjenje vode imali su bečki ljekarnici, a u to je vrijeme naša voda bila treća najprodavanija voda na svijetu. I danas je ponuda Hotela Rogaškatemeljena na njezinim blagotvornim učincima te je koristimo u svim našim wellness i medicinskim programima, s čime ćemo nastaviti i u novom ROI Spa centru.Programe prati bogata gastronomska ponuda temeljena na zdravom načinu prehrane te prilagođena i dijetalnim potrebama gostiju. Osim zdravstvene, wellness i eno-gastro ponude, tu je i kongresni centar s dvoranom kapaciteta za 300 osoba koja se po potrebi može podijeliti u tri manje dvorane, pa nam je ponuda u cijelosti zaokružena“, kaže Stanislav Pšeničnik, vlasnik Hotela Rogaška.
Kaže kako mu je iznimno drago što gosti iz Hrvatske ponovo otkrivaju Rogašku Slatinu.
„Koliko nam je važno to tržište govori i činjenica da Hotelu Zagreb i Hotelu Sava nismo mijenjali imena. Imamo odličnu wellness ponudu i vlastiti medicinski centar kojeg vodi doktorica Nataša Nikolić, a naš àlacarte restoran Kaiser ušao je među deset najboljih slovenskih restorana. Sve su to razlozi zbog čega smo privlačni hrvatskim gostima, a u prilog nam ide i činjenica da smo nepunih sat vožnje udaljeni od Zagreba i da do Rogaške Slatine ne treba vinjeta“, zaključuje vlasnik Hotela Rogaška.
PR: Alma Radoš, Lollipop