Image brošura Buzeta

U Narodnom domu u Buzetu predstavljene su završne aktivnosti projekta Adriatic Health and Vitality Networka (AHVN) i održana promocija image-brošure grada Buzeta.

Prisutnima su se obratili predstavnici gradonačelnik Siniša Žulić i viša stručna savjetnica za razvojne projekte Meri Vivoda, te direktor Turističke zajednice Istarske županije Denis Ivošević, Daniela Angelina Jelinčić ispred Instituta za razvoj i međunarodne odnose i jedna od autora Marketinške strategije i Akcijskog plana razvoja zdravstvenog turizma na području grada Buzeta, i Nataša Beljan iz tvrtke Mara d.o.o., Pula, zadužene za realizaciju image-brošure.

Siniša Žulić istaknuo je da Grad Buzet ima odlične predispozicije tj. resurse za razvoj vitality turizma, a među koje spadaju outdoor sportovi, rast samoniklih bilja na području grada, odličan ukus za gastronomiju i ljekovitost te lovni turizam.

Meri Vivoda izrazila je zadovoljstvo realizacijom projektnih aktivnosti, podsjetila na ciljeve projekta: poticanje održivog razvoja zdravstvenog turizma unutar regija partnerstva: Obalno Kraške regije (Slovenija), Istre (Hrvatska), regije Sarajeva (BiH), te Podgorice (Crna Gora), podizanje višeg nivoa turističke vrijednosti unutar povezanosti mreže medicinskog turizma, alternativnog, spa i wellness turizma, te aktivnog „lifestyle“ turizma. Projekt ukupne financijske vrijednosti 1.101.476,05 eura sufinanciran je sredstvima pretpristupnog programa IPA Adriatic CBC 2007.-2013. u iznosu od 85%, a projektni su partneri osim Grada Buzeta bili Ekonomski fakultet u Sarajevu (vodeći partner), Ekonomska regionalna razvojna agencija SERDA, Hotel Tartini iz Pirana, Udruga Zdrav poduzetnik iz Kopra i Udruga Green Home iz Podgorice. Zahvalila se svim stručnjacima koji su sudjelovali na projektu i dali svoj doprinos u realizaciji projektnih aktivnosti.

Denis Ivošević – zadovoljan izgledom i sadržajem te pristupom izradi brošure, a koja je u skladu sa ciljem i strategijom klastera centralna Istra, kroz prikaz doživljaja, specifične punude i sportskih sadržaja. Sve navedeno rezultiralo je da iz godine u godinu pokazuju rast u dvoznamenkastim brojevima u povećanju posjetitelja i analogno povećanje prihoda za domaće stanovništvo.

U sklopu projekta Institut za razvoj i međunarodne odnose izradio je Studiju te Marketinšku strategiju i Akcijski plan razvoja zdravstvenog, vitality, wellness turizma na području grada. Daniela Angelina Jelinčić istaknula je bogatsvto i posebnosti Buzeta i kroz priču o maslačku njegovim ljekovitim svojstvima; vitamniskom, zdravstvenom i jestivom. Lako dostupna i ukusna samonikla biljka, samo jedna je od brojnih kojim Buzet obiluje.

Brošura je nastala s ciljem promocije Buzeta kao jedinstvene turističke destinacije; lifestyle, health and vitality destincije, sadržajno je obuhvatila grad, kulturni turizam, nematerijalnu baštinu, gastronomiju, enologiju i outdoor sportove u funkciji turizma. Na 60 stranica i pet jezika, priča o Buzetu ispričana je kroz tematske cjeline prema osjetilima: pogled, dodir, miris, okus, voda i tradicija, i lirsko napisanom tekstu koji se vrlo intimno obraća čitatelju i poziva ga da doživi i osjeti Buzet. Dizajn je kao i tekst, prozračan, pitak i zavodljiv, a naglasak je dat na fotografijama koje svojom veličinom, bojama i izborom vizure dodatno intrigiraju čitatelja i uvlače ga u neodoljivu priču o Buzetu i njegovoj okolini. U sklopu brošure postignut je i efekt posebnosti i iznenađenja – dodatkom, balzamom od ljekovitog bilja, proizvođača Bio et Naturalisa iz Buzeta. U realizaciji image-brošure, čiji koncept i dizajn te realizaciju potpisuje Mara d.o.o., iz Pule sudjelovalo je 40-ak stručnjaka iz različitih područja, samim time opravdala je svrhu, a to je promocija Buzeta kao lifestyle, health and vitality destinacije koja promovira specifičan oblik turizma.

P. R.