
Nove internetske stranice korisnicima pružaju kvalitetnije iskustvo, više informacija, bolji pregled i izravnu rezervaciju smještaja, ali i potpune informacije o turističkoj ponudi cjelokupne crikveničke rivijere. Sve značajnijim korištenjem digitalnih kanala prodaje Jadran stoji uz bok najvećim turističkim grupacijama u Hrvatskoj, a nove web stranice su samo kruna ubrzanog ulaganja u informatizaciju poslovanja Jadrana d.d.
Jadran d.d. iz Crikvenice, turistička tvrtka koja u vlasništvu na crikveničkoj rivijeri ima 8 hotela, 2 autokampa i turističko naselje, danas je predstavio potpuno nove internetske stranice na svojoj domeni www.jadran-crikvenica.hr.
Nove internetske stranice u potpunosti su redizajnirane prema najsuvremenijim trendovima u turističkom segmentu te su od sada još preglednije i sadržajnije kako bi svim korisnicima pružile kvalitetnije iskustvo dobivanja svih potrebnih informacija, pregleda i izravne rezervacije smještaja. Bogatiji sadržaj stranica posebno naglašavaju veće i kvalitetnije fotografije uz detaljan opis objekata i turističke ponude Jadrana i destinacije rivijere Crikvenica. Takav način prikaza u skladu je s trendovima online prezentacije i prodaje, a nove su stranice u potpunosti prilagođene i mobilnim uređajima, pametnim telefonima i tablet računalima te optimizirane su za pretraživanje na raznim tražilicama. Informacije su dostupne na četiri jezika, a u planu je prijevod na još barem dva jezika prema ciljanim tržištima.
Međutim, web stranice su samo kruna projekta informatizacije i digitalizacije poslovanja Jadrana d.d. u kojem je, radi poteškoća u poslovanju prije stečaja, zatečena poprilično zapuštena informacijska infrastruktura. Odmah po okončanju stečajnog postupka u Jadranu su nastavili ubrzano ulagali u taj segment kako bi uhvatili korak s trendovima na tržištu.
„Prije samo četiri godine 40-ak ljudi u upravnoj zgradi spajalo se na internet preko obične kućne veze koja je često pucala pa bi ostajali bez veze sa objektima, podatke o poslovanju dobivali smo jednom dnevno ako bi veze funkcionirale, hotelsko poslovanje bilo je otežano, a kompletna nabava vodila se ručno. U protekle tri godine u projekt informatizacije i digitalizacije poslovanja uložili smo preko 4 milijuna kuna, a to nam je omogućilo da danas u Jadranu raspolažemo najmodernijim tehnologijama. Posebno smo ponosni da se u programskom segmentu radi o hrvatskim proizvodima – kompletno poslovanje vodi se putem informacijskog sustava koji je proizvod istarske informatičke tvrtke. Platforma za booking koji nam omogućuje lakše upravljanje on-line kanalom prodaje je također proizvod hrvatske pameti, a digitalna arhiva koja nam omogućava lakše i transparentnije upravljanje dokumentima dolazi iz Rijeke. Danas su svi naši objekti povezani brzim optičkim vezama, imamo vlastite servere na kojima se čuvaju podaci, kompletno poslovanje dostupno je u realnom vremenu sa bilo koje lokacije koja ima pristup Internetu, a od ove godine imamo i buissness intelligence sustav koji nam omogućava podloge za kvalitetno i brzo donošenje odluka. Sada možemo reći da smo i u tom segmentu definitivno ulovili korak sa vremenom“, izjavio je Dino Manestar, predsjednik Uprave Jadrana d.d.
Uz ulaganja u objekte kojima se podiže kategorizacija koja su u protekle tri godine iznosila preko 40 milijuna kuna, izrađen je novi vizualni identitet kompanije, kompletno novi tiskani materijali kao i materijali prilagođeni određenim vrstama proizvoda poput vjenčanja i kongresa. Nova web stranica logičan je slijed u ubrzanom poststečajnom razvoju ove turističke kompanije.
„U današnje vrijeme većina gostiju prije odluke o dolasku u određenu destinaciju pregledavaju internetske stranice i tamo stvaraju prvi dojam, kako o smještaju, tako i svim ostalim segmentima turističke ponude zbog kojih se odlučuju na dolazak. Kvalitetne i reprezentativne internetske stranice izuzetno su bitan komunikacijski, ali i prodajni kanal u turističkom segmentu, a vrhunska promocija ključna je za poslovni uspjeh. Potpunim redizajnom naših dosadašnjih stranica pratimo najsuvremenije trendove i tu se svrstavamo uz bok vodećim turističkim grupacijama u Hrvatskoj. U protekle dvije godine od kada je implementiran on-line booking sustav putem njega je ostvareno više od 16.000 noćenja i 5 milijuna kuna prihoda u lanjskoj godini, a već u ovoj godini bilježimo rast u on-line prodaji od 18% noćenja i 20% prihoda“, izjavio je Marko Mikašinović, direktor marketinga i prodaje Jadrana d.d.
Predstavljanjem novih internetskih stranica Jadran nastavlja s jačanjem promotivnih aktivnosti i pozicioniranjem na zahtjevnom međunarodnom turističkom tržištu.
PR: jadran d.d.