Japanski kupci traže hrvatska vina

Distributeri hrvatskih vina u Japanu, zajedno s predstavnicima nekoliko značajnih maloprodajnih lanaca obišli su proteklog tjedna Hrvatsku s ciljem nastavka suradnje na izvozu hrvatskih vina u Japan. Sedam japanskih distributera i potencijalnih kupaca koji su stigli u Hrvatsku, tijekom obilaska vinograda i podruma kušali su odabrana vina i autentične hrvatske specijalitete, te se odlučili za uvoz vrhunskih vina i  vinskih sorti  koje do sada nisu bile u ponudi na japanskom tržištu, a koje će se do kraja godine početi izvoziti u Japan.

Izvoz hrvatskih vina u Japan započeo je prošle godine nakon čega je u veljači ove godine organizirano veliko predstavljanje hrvatskih vina na najvećem sajmu trgovine u Japanu, Supermarket Trade Showu u Tokiu. I predstavljanje u Tokiu i dolazak japanskih partnera u Hrvatsku dio su velikog projekta  promocije hrvatskih vina u Japanu koji je financiran iz Vinske omotnice, mjere Promidžba na tržištima trećih zemalja iz nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018., u kojem zajednički sudjeluju Vina Belje, PP Orahovica i Kraljevski vinogradi.

Projektom je potvrđeno da je Japan vrlo zahtjevno i vrlo zanimljivo tržište za hrvatske vinare koji mogu pružiti autentična vina visoke kvalitete. U Japanu se godišnje popije 364 milijuna litara vina, a u uvozu dominiraju vina iz Europe, među kojima hrvatska vina sve više dobivaju na značaju.

Tijekom posjeta Vinima Belje japanske je goste dočekao i Mirko Filipović, CRO COP, koji  im je zaželio dobrodošlicu u Hrvatsku s čim su japanski gosti bili posebno oduševljeni jer je Cro Cop izuzetno omiljen među Japancima i sigurno je najveći ambasador hrvatskog sporta i Hrvatske u Japanu.

 

PR: Ljiljana Vajda-Mlinaček