![Julius Meinl-poezija](https://www.menu.hr/wp-content/uploads/2014/03/Julius-Meinl-poezija.jpg)
Tko ima vremena čitati u 21. stoljeću? Tko ima strpljenja pisati? Čini se kako poezija gubi svoju vrijednost, kao da je postala anakronom. Može li poezija uloviti korak nove generacije?
Julius Meinl, brend koji inspirira pjesnike još od 1862. predstavio je zanimljivu kampanju i edukativan projekt u kojem nas potiče na otkrivanje i prepoznavanje poezije u svakom trenutku kada se susretnemo s njom. Tako je jedan zagrebački tramvaj nakratko postao mjesto gdje se čitala poezija, gdje je dominirala umjetnost i gdje su predstavnici medija imali priliku doživjeti Julius Meinl kroz drugačiju prizmu stvaranja i postojanja. Voditeljica Antonija Blaće, čitajući stihove poznatih hrvatskih pjesnika, uspjela je uljepšati dan svima onima koji traže pogled u ljepšu budućnost i kojima je poezija pokretač svakog novog dana.
A 10.000 poruka sa stihovima čiji su autori Antun Branko Šimić, Tin Ujević, Vesna Parun, Boris Maruna, Vlado Gotovac, Dora Pfanova, Diana Burazer, Sanja Pilić, Miroslav Kirin, Lidija Bajuk, Ana Brnardić, Nikica Petrak, Zvonimir Mrkonjić, Davor Šalat, Kemal Mujičić Artnam, Neva G. Mihalić, Tomislav Domović, Sanja Lovrenčić, Miroslav Mićanović, Delimir Rešicki, Maja Klarić, Tatjana Gromača, Dražen Katunarić, Tomica Bajsić, Božica Jelušić, Drago Štambuk krasili su zagrebačke tramvaje, čije su poruke imali priliku pronaći svi korisnici javnog prijevoza i svi oni kojima je dosta životnog cinizma i u čijim razmišljanjima prevladavaju pozitivne misli.
P. R.