Nestlé i Formula 1® (F1®) ponosno najavljuju međusobno partnerstvo kojim je KitKat postala službena čokoladica Formule 1. Ova suradnja najveće je globalno partnerstvo kompanije Nestlé do sada što predstavlja velik korak za ovog proizvođača čokolade i za jedan od najdražih brendova potrošača.
Uvođenje pauze u najbrži sport na svijetu
Donoseći svoju prepoznatljivu poruku “Have a break, Have a KitKat®“ (hrv. „Uzmi pauzu, pojedi KitKat®”) u super brzi svijet Formule 1, KitKat će podsjećati na to koliko je važno uzeti pauzu i odmoriti.
Sezona puna pauzi i iznenađenja
Suradnja će službeno započeti tijekom sezone 2025. godine čime će se obilježiti 90. obljetnica brenda KitKat i 75. obljetnica Formule 1. Svi zaljubljenici u F1 mogu očekivati aktivnosti za potrošače, promotivne nagrade i uzbudljive zone za navijače na odabranim Grand Prix utrkama uz prepoznatljiv brending uz stazu.
Ujedinjenje dvaju globalnih brendova za zajedničko iskustvo
Ovo partnerstvo ujedinjuje dvije velike globalne baze obožavatelja na inovativan način koji spaja uzbuđenje ovog sporta s poznatim smislom za humor brenda KitKat i neizostavnim podsjećanjem na pauzu.
„Čak i najbrži sportaši trebaju pauzu! KitKat i Formula 1 potpisali su partnerski sporazum kojim KitKat postaje službena čokoladica Formule 1 što je potvrda našeg ambicioznog plana u kojem Kit Kat pobjeđuje“, izjavila je Daniela Yordanova, direktorica konditorskog programa za Rumunjsku, Bugarsku i Adriatik regiju.
“Formula 1 je globalni fenomen s brzo rastućom, raznolikom bazom obožavatelja, posebno među mlađim odraslim osobama”, rekao je Bernard Meunier, voditelj strateških poslovnih jedinica i marketinga i prodaje u kompaniji Nestlé te dodao: “Svojom globalnom prisutnošću, F1 nudi brendu KitKat savršenu platformu da podsjeti koliko je važno uzeti pauzu.”
Emily Prazer, glavna komercijalna direktorica Formule 1 zaključila je: “Oduševljeni smo što za partnera imamo tako globalno prepoznatljiv i zabavan brand kao što je KitKat. KitKat svi vole te jedva čekamo vidjeti fantastična iskustva koja će donijeti našim obožavateljima na stazi i nove publike koje će predstaviti sportu.”
Više na: F1 | KitKat®
Komunikacijski laboratorij