Koykan planira otvoriti 50 novih restorana na tržištima Njemačke i Austrije do 2025.

Prije deset godina, Zagreb je postao bogatiji za mjesto koje spaja okuse različitih kultura.

Od otvaranja prvog lokala u zagrebačkoj Gajevoj ulici, Koykan je imao viziju ostati vjeran autentičnim
receptima i tradicionalnim načinima pripreme hrane te i dalje nudi široki izbor jela i okusa iz
različitih svjetskih kuhinja. Vođeni idejom da hrana koju poslužuju mora imati šest tajnih
sastojaka kako bi bili ponosni na ono čime se bave, svako jelo mora biti: ukusno, svježe, zdravo,
pristupačno, brzo posluženo i visoke kvalitete. Stoga, konstantno proširujući paletu okusa,
isprobavajući pri tome različite kombinacije, Koykan pažljivo osmišljava kako izvući najbolje iz
svake gastro kulture.

Kulinarska otkrića započeli su s talijanskim piadinama i planetarno popularnim bubble tea-om, Tik-
Tok senzacijom koju su tada prvi imali u ponudi. Asortiman svjetske kuhinje potom je proširen na
nekoliko autentičnih grupa street food jela, kao što su: gyros, wrap, burger, burrito, pulled i falafel,
a unutar svakog od njih nalazi se set jedinstvenih proizvoda s potpisom. Osim street food ponude,
Koykan je već dugi niz godina poznat i po ukusnim varivima te, u suradnji sa sestrinskim brandom
Chill Cantina, kreira razna domaća i internacionalna jela – za svakodnevnu ponudu „gableca“.

Koykan je danas prisutan na pet lokacija, a ideja je ostala ista – to je mjesto na kojem možete u
svako doba dana uživati u najfinijim svjetskim delicijama. Ako ste u žurbi, imajte na umu da
cjelokupan jelovnik možete pronaći i na svim dostavnim platformama (Wolt, Glovo, BoltFood) te
u samo nekoliko klikova jednostavno naručiti omiljeno jelo i uštedjeti svoje vrijeme.

Jedan od suosnivača Koykana, Boro Milivojević, objašnjava kako se priča i dalje uspješno nastavlja
razvijati, a uskoro i izvan granica Hrvatske: „Trebalo nam je deset godina kroz koje smo u hodu
ispravljali pogreške, ali sada napokon možemo reći da smo ponosni na ono što pružamo te smo
spremni na ekspanziju. Planiramo proširiti našu priču na tržište EU te otvoriti franšize u Njemačkoj
i Austriji, a cilj nam je prikupiti milijun eura u Seriji A uz pomoć investicijske platforme
Funderbeam.“

Platforma Funderbeam omogućava brzo i lako ulaganje u hrvatske i regionalne kompanije u
suradnji sa Zagrebačkom burzom, a možete se priključiti i ovoj ambicioznoj kampanji koja za cilj
ima otvoriti više od 50 novih restorana do kraja 2025. godine. Ukoliko želite sudjelovati ili saznati
više o samom projektu, posjetite službenu web stranicu Koykana.

Koykan