Kutjevo traži lice za naslovnice

Graševina Kutjevo najbolje se slaže s mineralnom vodom od svih vina te sorte jer u gemištu voda ne razgradi njezine iznimne osobine, već se vino i voda prožmu za jedinstveni užitak.

Poručuju to iz tvrtke Kutjevo i nude ljubiteljima svoje vinske sorte da i sami postanu prave profesionalne zvijezde. Poznati fotograf Damir Hoyka i stručni tim osigurat će za desetak osoba doživljaj čarolije snimanja na odabranim lokacijama, s modnim preobražajem i svim drugim detaljima koji će ih dovesti na reklame i jumbo plakate za kutjevački gemišt. Zainteresirane nove zvijezde na hrvatskoj sceni detalje prijave i izbora mogu pronaći na web stranici kutjevo-gemist.com, od ponedjeljka, 23. ožujka.

Andrea Andrassy i Robert Prosinečki‘Ljubitelji izvrsnog vina uvijek su u centru našeg poslovanja, a oni su naravno i najzaslužniji za naše uspješne prodajne rezultate s graševinom, kao najjačim vinskim brendom među bijelim vinima. Odlučili smo ih zato uključiti u uspjeh prave graševine za najbolji gemišt i tražimo zvijezde koje će pokoriti naslovnice. Vjerujemo da Graševina Kutjevo zaslužuje njihovo povjerenje jer kvalitetu svake godine iznova potvrđujemo i posebno nam je drago da je, unatoč problemima i nepovoljnim vremenskim prilikama, graševina u litri iz berbe za 2014. odskočila po bodovima prema ocjenjivanju Zavoda za vinogradarstvo i vinarstvo’, rekla je Sandra Ratković, direktorica prodaje i marketinga Kutjevo d.d. Dodala je da su tradiciju i popularnost gemišta, kao jednog od autohtonih hrvatskih osvježavajućih pića, prošle godine promovirale domaće zvijezde Robert Prosinečki i Andrea Andrassy te tada su zajedno s Graševinom Kutjevo među potrošačima razbili predrasudu da se voda mora dodavati jer je vino loše, odnosno istaknuli gemišt s kutjevačkom graševinom kao kvalitetno osvježavajuće piće. Sigurna sam da će profesionalni tim nastaviti jednako uspješnu priču te pronaći nove zvjezdane potencijale, zaključila je Sandra Ratković.

Graševina Kutjevo i gemišt moderan su par, naglašavaju iz tvrtke Kutjevo, pa su stoga i odabir budućih zvijezda zasnovali na naprednoj tehnologiji i atraktivnoj aplikaciji koja će istovremeno i uživo povezivati web stranice i facebook. Naime, svi zainteresirani kandidati moći će učitati svoje fotografije na webu ili facebooku te pratiti javnu objavu svoje fotografije još u fazi natjecanja. Time će odmah doživjeti svojih pet minuta slave, a i prikupljati glasove publike za profesionalni casting. Za kandidate će glasati publika na facebooku, ali i stručni žiri te će, zajedno, odabrati kandidate za uži krug.

Kutjevo d.d. najbolji je proizvođač graševine, najraširenije sorte u Hrvatskoj, što potvrđuju podaci i da su najnagrađivanija vinarija u Hrvatskoj, ističu iz tvrtke i dodaju da su samo u 2013. i 2014. godini njihova vrhunska vina, ledene berbe i pjenušac osvojili čak 33 razne nagrade i priznanja. Ujedno, prema mišljenju potrošača, Graševina Kutjevo pruža im najbolji omjer cijene i kvalitete.

Graševina Kutjevo‘Jedinstvenost graševine iz podruma tvrtke Kutjevo čini tlo koje vino obogaćuje mineralima najstarijih planina u Europi, pa najčistiji minerali korijenom dolaze u grožđe i vino. Kako je uz minerale bogata alkoholom, taninima i svježim voćnim okusima te nježnim mirisima cvijeća, mineralna voda je ne narušava, već se s njom duboko prožme i opet se ima u čemu uživati, na dugi rok i polako, po čemu je jedinstvena. Graševina Kutjevo ima sve parametre u najboljim omjerima, ničega premalo i ničega previše i po tome je jedina, jako pitka, za okrepu, veliko uživanje i istinsku radost’, poručuje Drago Humski, sommelier tvrtke Kutjevo.

Svježinu i zrelost Kutjevo u Graševini drži u ravnoteži, reći će struka, jer živa svježina i topli alkohol su sasvim povezani, minerali čisti i brojni, tanini biljni i blago gorkasti, a aroma istaknuta i sortno tipična i jedinstvena. Kada to kaže struka, onda je to tek dio priče, ali kada to potvrde potrošači, onda je to tek zaokruženi rezultat, zaključuje Humski.

Kutjevo