Kvarner na najvećoj svjetskoj turističkoj burzi ITB u Berlinu

ITB ukratko:

Najvažnija poslovna burza i platforma na kojoj se susreću svjetska ponuda i potražnja

  • 5 kontinenata
  • 187 zemalja
  • 1000 top poslovnih kupaca
  • 10,000 izlagača
  • 26,000 kongresnih posjetitelja
  • 60,000 privatnih posjetitelja
  • 120,000 poslovnih posjetitelja
  • 160,000 kvadratnih metara
  • 7 milijardi eura prometa

 Kvarner na ITB ukratko:

  • Samostalan, prepoznatljiv štand Kvarnera
  • TZ Kvarnera i suizlagači: TZ Otoka Krka, TZG Crikvenice, Imperial Rab i Jadranka Hoteli – Mali Lošinj
  • Prezentacija i press konferencija Kvarnera
  • Sastanci s predstavnicima medija i partnera

Turistička zajednica Kvarnera na najvažnijem poslovnom turističkom sajmu u Berlinu redovito predstavlja turističku ponudu regije, a u 2017. godini po treći puta Kvarner je predstavljen na  samostalnom štandu u suradnji s lokalnim turističkim zajednicama i gospodarstvom, koji su suizlagači na zajedničkom, prepoznatljivom  štandu Kvarnera. Tako se uz ukupnu turističku ponudu Kvarnera posebno predstavlja TZ Otoka Krka sa svojim hotelskim kućama, TZG Crikvenice s predstavnicima gospodarstva Crikveničko-vinodolske rivijere, hotelska kuća Imperial Rab kao predstavnik destinacije Rab i Jadranka hoteli , kao predstavnici destinacije otoka Lošinja.

Navodimo informacije iz Predstavništva HTZ-a u Njemačkoj:

Prema rezultatima ankete i analize koju je na njemačkom tržištu proveo njemački istraživački institut za odmore i putovanja (FUR),  „četiri od pet Nijemaca u mislima je već na praznicima i odmorima, 23 posto želi putovati više nego lani, a gotovo 30 posto više potrošiti na putovanja. Naime, upravo je „Reiseanaliyse“ (RA) koju provodi taj Institut jedan od najboljih pokazatelja raspoloženja Nijemaca za putovanja, u čemu su uz Kineze, Amerikance i Francuze među ‘najjačim’ nacijama u svijetu, te stoga poželjni turisti u svakoj zemlji. Osim prvih naznaka boljeg raspoloženja Nijemaca za putovanja u ovoj godini, po čemu su nešto optimističniji nego lani, analiza pokazuje da oko 57 posto Nijemaca prilike za putovanje ove godine vidi u nešto boljim osobnim, ali i financijskim prilikama u odredištima. “Svi podaci ukazuju na stabilnost turističke potražnje kod Nijemaca, pa i za poraste putovanja i potrošnje, jer ih 23 posto ove godine želi putovati više nego prošle, a 13 posto manje. Gotovo 30 posto ove godine na putovanja želi potrošiti više, a 14 posto manje”, kaže Martin Lohmann iz FUR-a poručujući da početak 2017. u Njemačkoj općenito signalizira dobre polazne uvjete za putovanja. Kod destinacija, 41 posto Nijemaca kaže da ove godine žele posjetiti one u kojima još nisu bili, što je slično kao i prošle godine, kao i sklonosti za odredišta, pa ih tako najviše, 30 posto, planira putovati po vlastitoj zemlji, a slijede Španjolska, Italija, Austrija i Turska. Unatoč pozitivnom ozračju ove se godine ne očekuje rast ukupnog tržišta, a kako se nastavlja visoka razina potražnje vjerujemo da će konkurencija među destinacijama i borba za njemačke turiste biti jaka, kažu iz FUR-a. U RA se osvrću i na putovanja Nijemaca u prošloj godini koja je po ocjeni FUR-a bila prilično izazovna, pogotovo u prvim mjesecima zbog terorističkih napada i sigurnosti, ali to ipak nije bitnije utjecalo na želju Nijemaca za putovanjima nego ih potaknulo da s više pažnje biraju odredišta. „

Stoga TZ Kvarnera upravo u Berlinu nastupa s velikom pažnjom i fokusom na svoje najjače strane ponude i najrazvijenije turističke proizvode i atrakcije.

U cilju pojačane medijske pažnje, u srijedu 8. ožujka s početkom u 16 sati TZ Kvarnera će u posebnoj sajamskoj dvorani, za predstavnike medija i partnere, održati prezentaciju i press-konferenciju pod nazivom „Kvarner – Kroatiens neue Trend-Destination“, koju priprema u suradnji s PR kućom A.R.T. RedaktionsTeam i voditeljem dr. Wolfgangom Neuhuberom.

Glavne teme koje TZ Kvarnera komunicira prema njemačkom tržištu su čuvena gastronomija i brand Kvarner Gourmet, tradicija i suvremenost zdravstvenog turizma i brand Kvarner Health&Wellbeing, zatim kulturni turizam i „lifestyle“, uz najavu statusa grada Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020, ali i druge aktualnosti Kvarnera kao turističke destinacije. Također, kroz prezentaciju će se u sklopu podteme pod nazivom „Kvarner Effekt; Luft holen und lebendig fühlen“, primjerice, ukazati na utjecaj boravka na Kvarneru na opće zdravlje turista, kao i na mogućnosti za razne tretmane, od korištenja klimatskih pogodnosti u tretmanima thalassoterapijama, aromaterapijama, plućnim rehabilitacijama i utjecaju na astmatična stanja i drugo, te o medicinskim tretmanima u klinikama. Također, svi sudionici prezentacije i press konferencije bit će po završetku pozvani na druženje na štandu Kvarnera, gdje će degustirati vrbničku žlahtinu i domaći sir, te u direktnom kontaktu s kvarnerskim izlagačima saznati više detalja na teme koje će ih interesirati. Na ovaj važan promidžbeni događaj TZ Kvarnera pozvan je i ministar turizma RH, gospodin Gari Cappelli.

Direktorca TZ Kvarnera dr.sc. Irena Peršić Živadinov će se kako na samoj prezentaciji i press konferenciji, tako i na ugovorenim sastancima na štandu Kvarnera, susresti s novinarima i partnerima.

Napomene:

  • Njemački gosti ostvaruju čak 31% ukupnih noćenja na Kvarneru, te su po tome na prvom mjestu, a u 2016. godini bilo je 8% više gostiju i 9% više noćenja s njemačkog tržišta u odnosu na 2015. godinu. U razdoblju od 2010 do 2016 godine s njemačkog tržišta zabilježen je porast noćenja od čak 47 %.

Trend rasta je kontinuiran, te vjerujemo da će i ovaj nastup na ITB Berlin tome doprinijeti, te da će Nijemaca, biti i više od pola milijuna, točnije, više od 530.000 koliko ih je na Kvarneru boravilo u 2016. godini.

 

  • Ujedinjene nacije (UN) proglasio je 2017 godinu Međunarodnom godinom održivog turizma i razvoja. U skladu s tim ITB sajam stavlja u središte pažnje ekološki, ekonomski, i socijalno odgovoran turizam, a Kvarner i tu ima što pokazati, te su gosti Kvarnera upravo to istaknuli kao prednost

PR: TZ Kvarnera