
Na 10. Mystery shopping danu u Rovinju, direktorica Turističke zajednice Grada Malog Lošinja Đurđica Šimičić je u ime ureda Turističke zajednice primila nagradu za destinaciju koja je lider u istraživanju kvalitete usluga u turizmu Hrvatske. Nagradu dodjeljuje Heraklea, prva agencija za mystery shopping u Hrvatskoj, koja je odgovorna za mjerenje i unapređenje kvalitete usluga.
Već nekoliko godina za redom, Heraklea uspješno organizira dan posvećen kvaliteti usluge u različitim sektorima poslovanja. Ovaj 10. jubilarni Mystery shopping dan odvijao se pod pokroviteljstvom predsjednika Republike Hrvatske Ivom Josipovićem, Ministarstva turizma, Ministarstva gospodarstva, Hrvatske gospodarske komore, te Hrvatske turističke zajednice.
Premijerno su prezentirani rezultati istraživanja Tajni gost provedenog u sezoni 2013 godine. ‘Oba dana imaju za cilj dati sudionicima razne primjere uspješnih metoda za unapređenje poslovanja i dosezanja visoke razine kvalitete usluge koje zahtjeva današnji kupac i današnji gost. Sudionici su prisustvovali i godišnjoj dodjeli nagrade za posvećenost kvaliteti usluge’, istaknuli su iz agencije Heraklea – ‘Susret je namijenjen svima koji žele naučiti kako mogu postići zavidne rezultate, a pritom doprinijeti općem rastu kvalitete usluge u Hrvatskoj. Nije važno biti bolji od drugih, važno je biti kvalitetniji!’.
Lošinj je prva destinacija koja je 2011. uvela mjerenje kvalitete usluge na razini destinacije. Mjerenje je obuhvatilo sve lokacije s kojima bi tajni gost došao u kontakt; od trajekta do javnog prijevoza, hotela, kampova, ugostiteljskih objekata te raznih kulturnih ustanova, znamenitosti i točaka od interesa. Iako je ostvareni ukupni rezultat od 83% (od mogućih 100%) iznad razine hrvatskog prosjeka još uvijek postoje područja za unapređenje čijim uvođenjem se može postići još veća konkurentska prednost, u odnosu na ostale turističke destinacije.
P. R.